~Alex~ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Syntes det er litt morsomt, men sikkert ikke alle som er så glad i den type humor http://www.ape-republikken.com/filmer/skihopp.wmv Endret 18. mai 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal ikke være enkelt å bli skihopper nei. Tror nok Tony Hawk og skategutta har most endel bein i kroppen gjennom karrieren sin også. Ikke minst alle landslagshopperne. De har sikkert tryna et par hundre ganger på den måten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hahahhaahahahaahhaha, EID! Nydelig musikk og. Eneste som hadde toppet den der hadde vært Alicia Keys - Falling. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Så han virkelig ut sånn etterpå? *mimre tilbake til påskeferien da jeg hoppet 20 m i 50 cm pudder og greide nesten å stå (på åsnes sondre ski)* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Er det stygt å le av dette mon tro? Uansett: HAHAHEHEHEHAHAHAEHAHHHAHHHHEHE Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hehe, genialt! Han var pr0! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Musikken som gjorde dette morsomt :!: Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Dette er for en stund siden da:P han har blitt flink nå.. Bildet på slutten ble tatt 2 uker etter fallet Ikke jeg som har redigert videoen så kritikk av den kan desverre ikke rettes til meg, da jeg ikke kan endre noe. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hahahhaahahahaahhaha, EID! Nydelig musikk og. Eneste som hadde toppet den der hadde vært Alicia Keys - Falling. Iron Maiden - Man on the Edge, ville ha gjort dette en opplevelse å huske! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hoho, måtte bare le Bra valg av musikk også, gjorde filmen morsom... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) åssen klarte han å se sånn ut etterpå? han hadde hjelm, åssen fikk han sår i panna da? er bildet fake tro?? og ble brillene ødelagt, han har jo skadet det ene øyet også, jeg har hatt mye stygge fall, bla. hode først ned i preparert snø, gikk 10cm for det stoppet, men har aldri hatt mer skader enn en sprekk i brillene... Endret 19. mai 2005 av aklla Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 håhåhå.... Vondt? nææh... Så jo helt jæ**** etter på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå