FpsStu Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Heisann! Jeg lurer bare på hvordan jeg kan male kabinettet helt perfekt!!! som denne: Hvordan gjorde han det?!?!?!? **?@ ass!!! Og vet noen om sider med motiver som jeg kan male på kabinettet mitt? (links plz) [ Denne Melding var redigert av: king_mephisto på 2002-07-14 18:00 ] Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Tipper det over var et klistremerke... Ellers vet jeg ikke, Skillz? Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Ta kontakt med en kunstnerskole... Der er det sikkert mange kunstnerspirer som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 tja, du kan jo kjøpe et ferdig super lakkert kabinett, slik som de gjorde hos virtual-hideout... eneste ulempen var vel at det kostet schpenn så det holder..men sinnsykt fett var det jo... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 det der er en tatovering-flash vi har på studioet hvor jeg jobber.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå