Gå til innhold

Zelda: Twilight Princess

Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at det kommer i år, langt mindre at det kommer i sommer, eller noen andre ferier for den saks skyld.

Hvorfor?

Fordi at spill som Zelda kommer sjelden når utviklerne lover det, se på FFXII for eksempel, det skulle kommet ut i sommer, men det skulle egentlig ha kommet ut før, men det har enda ikke kommet ut i Japan engang. Og spesielt hvis du ser på for eksempel MGS2(det tok en stund det), og FFX, begge de spillene tok veldig lang tid før de kom ut.

Men, la oss håpe at det ikke skjer med LoZ:TP da.

Spill som Zelda?

Hvis man ser på de annonserte utgivelses datoene:

Kom Ocarina of Time for sent?

Kom Majoras Maske for sent?

Kom Wind Waker for sent?

Kom Four Swords Adventures for sent?

Så vidt jeg vet er det et rungende NEI på alle sammen.

Lenke til kommentar
Eneste var at TP var annonsert til rundt mai i Japan på forrige E3, men samma det. Da var det bare kommet et lite stykke.

Hvordan vet du dette?

Han husker det fra E304... ;) Selv skulle spillet slippes til sommeren, og den er her snart.. Så spillet er forsinket...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Eneste var at TP var annonsert til rundt mai i Japan på forrige E3, men samma det. Da var det bare kommet et lite stykke.

Hvordan vet du dette?

Han husker det fra E304... ;) Selv skulle spillet slippes til sommeren, og den er her snart.. Så spillet er forsinket...

Han husker at spillet var kommet kort i utviklingen? :roll:

Nintendo gikk aldri ut med når de skulle slippe spillet...

Lenke til kommentar

På forrige E3 sa Nintendo faktisk at de håpet at neste E3(Den i år altså) skulle være rimelig nærmt den endelige datoen. Men de presiserte at det kunne forandre seg.

Det samme gjorde de med Wind Waker, men da kom faktisk spillet rett etter E3.

Sommeren 2005 var aldri en dato fra Nintendo, men spekulasjoner fra pressen.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli et av de beste spillene noen sinne, en virkelig "must have"! Spillet kommer likt i alle kontinenter, antagelig i November. Jeg kan ikke vente, råder folk til å se traileren! Det blir muligheter for å fiske, grafikken bli i manga stil og det vil være over 3 ganger større enn Ocarina Of Time(som var ganske stort i seg selv). Det vil nok bli en stor "hit".^_____________^

Lenke til kommentar
[...] og det vil være over 3 ganger større enn Ocarina Of Time[...]

Og OOT var ikke stort nok? :p

Spiller det på spesialdisk på GC nå, og jeg merker at det er betydelig mindre enn TWW ;)

Da kan jeg tenke meg at TW blir nokså stort :ermm:

Men Link skal visst kunne bli til en ulv, så det kan bli sinnsykt fett :)

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det kommer i år, langt mindre at det kommer i sommer, eller noen andre ferier for den saks skyld.

Hvorfor?

Fordi at spill som Zelda kommer sjelden når utviklerne lover det, se på FFXII for eksempel, det skulle kommet ut i sommer, men det skulle egentlig ha kommet ut før, men det har enda ikke kommet ut i Japan engang. Og spesielt hvis du ser på for eksempel MGS2(det tok en stund det), og FFX, begge de spillene tok veldig lang tid før de kom ut.

Men, la oss håpe at det ikke skjer med LoZ:TP da.

Spill som Zelda?

Hvis man ser på de annonserte utgivelses datoene:

Kom Ocarina of Time for sent?

Kom Majoras Maske for sent?

Kom Wind Waker for sent?

Kom Four Swords Adventures for sent?

Så vidt jeg vet er det et rungende NEI på alle sammen.

Ocarina of Time ble faktisk veldig mye utsatt, kan tenke meg rundt et halvt år. Og det verste av alt var at spillet alltid ble utsatt rett før det skulle slippes, og da ble det utsatt et par uker til 1 måned. Det ble altså utsatt veldig mange ganger. Veldig irriterende, men det var absolutt verdt det.

Når det er sagt så tviler jeg uanset på TP blir utsatt til neste år. Det er veldig viktig for Nintendo å nå julesalget. Anouma har også uttalt at utviklingen går helt etter planen. Dessuten tror jeg aldri Wind Waker ble utsatt noe, så det kan være et tegn på at Nintendo har sjerpet seg siden OoT.

Lenke til kommentar

Ja Nintendo's "it's ready when it's ready" og "quality over quantity" politikk er irritabelt, ingen tvil om det. Men det er verdt det absolutt. Blir TP utsatt, så er det en god grunn til det - og jeg venter et par måneder ekstra jeg for å få gjennoppleve den sinnsyke stemningen og følelsen man satt med når man spilte Ocarina of Time. Dette er det helt store høydepunktet for meg i år (god willing) for å si det sånn. Ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...