Prebo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ett av det største som ble vist på Nintendos pressekonferanse i dag var det nye Zelda! Dette spillet ser rett å slett fantastisk ut! For dere som ikke såg traileren på pressekonferansen kan se den her! Endret 17. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette som skal komme til GC? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Dette som skal komme til GC? Jepp! Endret 17. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette spillet kan bli det som får meg til å endelig kjøpe en GC. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Dette spillet kan bli det som får meg til å endelig kjøpe en GC. Eller kanskje det kommer så nærme Revolution at du kan kjøpe den i stede for? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette spillet kan bli det som får meg til å endelig kjøpe en GC. Eller kanskje det kommer så nærme Revolution at du kan kjøpe den i stede for? Ja det gjør nok det Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Men dette spillet er/blir vakkert! Dette er Zelda slik som jeg har ventet på siden Ocarina Of Time og Majora's Mask! Edit: Er det bare jeg som la merke til at Link ble til en Varulv i traileren som ble vist? Endret 17. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!! Helt enig! Ah, må kjøpe meg gamecube til dette kommer gitt! Digga Ocarina of Time så hardt! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!! Helt enig! Ah, må kjøpe meg gamecube til dette kommer gitt! Digga Ocarina of Time så hardt! Ser ut som Twilight Princess trekker nye Gamecube -kjøpere Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ser ut som Twilight Princess trekker nye Gamecube -kjøpere Yes, dem får hvertfall meg Spillet ser jo ellevilt ut! Gleder meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!! Helt enig! Ah, må kjøpe meg gamecube til dette kommer gitt! Digga Ocarina of Time så hardt! Kjøp deg en Revolution heller Bakoverkomåpitabel Og dette spillet ser bare fantastisk ut. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjøp deg en Revolution heller Bakoverkomåpitabel Og dette spillet ser bare fantastisk ut. Nå kommer vel dette spillet en god stund før Nintendo Revolution... Pluss at Revolution sikkert koster skjorta, buksa og mokasinene når den kommer. Hvertfall sett i forhold til prisen på GC som er ganske overkommelig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjøp deg en Revolution heller Bakoverkomåpitabel Og dette spillet ser bare fantastisk ut. Nå kommer vel dette spillet en god stund før Nintendo Revolution... Pluss at Revolution sikkert koster skjorta, buksa og mokasinene når den kommer. Hvertfall sett i forhold til prisen på GC som er ganske overkommelig Joda, vare bare ett propaganda forsøk for Revolution Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Disse bildene er fra GC versjonen håper jeg? Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja de er fra GC versjonen. Det er et GameCube spill, ikke et Revolution spill. Og det blir HEFTIG! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spillets releasedate: Holiday 2005! :D Lenke til kommentar
Samael Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spillets releasedate: Holiday 2005! :D Tviler sterkt på at det kommer i år, langt mindre at det kommer i sommer, eller noen andre ferier for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå