Gå til innhold

Zelda: Twilight Princess

Prebo

Anbefalte innlegg

Ett av det største som ble vist på Nintendos pressekonferanse i dag var det nye Zelda! Dette spillet ser rett å slett fantastisk ut!

For dere som ikke såg traileren på pressekonferansen kan se den her!

gcn_zelda_ss_17XXSmallX.jpg

gcn_zelda_ss_16XXSmallX.jpg

gcn_zelda_ss_14XXSmallX.jpg

gcn_zelda_ss_12XXSmallX.jpg

gcn_zelda_ss_10XXSmallX.jpg

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men dette spillet er/blir vakkert! Dette er Zelda slik som jeg har ventet på siden Ocarina Of Time og Majora's Mask!

Edit: Er det bare jeg som la merke til at Link ble til en Varulv i traileren som ble vist?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!! :w00t:

Helt enig! Ah, må kjøpe meg gamecube til dette kommer gitt! Digga Ocarina of Time så hardt!

Lenke til kommentar
å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!!  :w00t:

Helt enig! Ah, må kjøpe meg gamecube til dette kommer gitt! Digga Ocarina of Time så hardt!

Ser ut som Twilight Princess trekker nye Gamecube -kjøpere :p

Lenke til kommentar
å herregud mann! Se på de bildene, kjente med en gang Ocerina Of Time følelsen overtok meg her, dette spillet kommer til og bli så sinnsykt bra. Lenge leve link og Nintendo!!  :w00t:

Kjøp deg en Revolution heller :thumbup: Bakoverkomåpitabel :love:

Og dette spillet ser bare fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Kjøp deg en Revolution heller :thumbup: Bakoverkomåpitabel :love:

Nå kommer vel dette spillet en god stund før Nintendo Revolution... Pluss at Revolution sikkert koster skjorta, buksa og mokasinene når den kommer. Hvertfall sett i forhold til prisen på GC som er ganske overkommelig :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg en Revolution heller :thumbup:  Bakoverkomåpitabel :love:

Nå kommer vel dette spillet en god stund før Nintendo Revolution... Pluss at Revolution sikkert koster skjorta, buksa og mokasinene når den kommer. Hvertfall sett i forhold til prisen på GC som er ganske overkommelig :)

Joda, vare bare ett propaganda forsøk for Revolution :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...