Gå til innhold

Valgets kval. Hvilket 2.1 sett er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker det BOSE anlegget på skolen der jeg jobber, bruker det som filmanlegg. (Ja, det er barneskole, så de bryr seg ikke SÅ mye om surround o.l.) Styrken og kvalitet på lyden er langt over hva jeg forventet!

 

P.S

jeg er Ikke audiofil, så jeg har lissom ikke den "peilingen" enkelte har, men jeg har en subjektiv mening fra ola Normann :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

 

Noen som har noen erfaringer med Altec Lansing FX6021 2.1? Får nesten bare super kritkk på nettet, noen mener den er litt slapp i bassen... Jeg lurer på hvordan den er sammenlignet med BOSE sine, som jeg har problemer med å finne anmeldelser av på nettet.

 

Lurer også på om det med et 2.1-anlegg er mulig å utvide til surround-anlegg senere. Ved feks å kjøpe noen andre høyttalere i tillegg, eller bruke noen av mine gamle. Er det kanskje mulig å stille inn på lydkortet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har Z-2300 og jeg lover deg, annlegget kicker ass! Hadde et lokalt lan oppe i en gymsal her jeg bor, så tok jeg med anlegget for jeg mente at det var litt lite lyd der oppe, og folka ble UTROLIG overaska over den utrolige lyden som kom ut av de små satelittene som dette anlegget har.. Z-2300 Har ingen problemer med å gi lyd til en hel gymsal, bassen er grom og fin, er THX-certified, tålig billig og ser utrolig bra ut! I tillegg så er det ikke noe problem å spille av malinga på huset med det ;) hehe!

 

Logitech Z-2300 Anbefales! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...