MeroVincian Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har kjøpt meg ein bærbar, og som dei fleste bruker eg den til skulearbeid. Da vil eg gjerne ha den med på skule sammen med bøkene. Lurte på om nokon viste kor ein kunne finne ein sekk som kunne brukast til laptop og til skulebøker! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du kan jo spørre der du kjøpte den, hvilket merke er det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hmm... vet at LowePro har noen sekker hvertfall, men vet ikke hvor store de er til sånne saker. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jeg var ute etter det samme som deg. Jeg kjøpte denne Dette var den største man fikk tak i for en stund siden. Men nå finnes det større. Denne sekken har god plass til alle bøker + pc... Endret 17. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hva med Bergans sin skolesekk? Er stor, eget rom for bærbar, og god å ha på ryggen med litt vekt. Lenke til kommentar
steinis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg har en jansport som er helt flott - laptopen får plass i en egen "lomme" som ligger helt inn på ryggen når jeg bærer den. og så er det plass til bøker i de andre rommene. gå inn på www.jansport.com og velg computer bags, og så lap station Lenke til kommentar
steinis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg har en jansport som er helt flott - laptopen får plass i en egen "lomme" som ligger helt inn på ryggen når jeg bærer den. og så er det plass til bøker i de andre rommene. gå inn på www.jansport.com og velg computer bags, og så lap station Lenke til kommentar
MeroVincian Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Du kan jo spørre der du kjøpte den, hvilket merke er det? Acer Ferrari 3200 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Jeg anbefaler JanSport Lap Station 36L som har eget rom for bærbar: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath=23&products_id=7 Denne sekken har også god plass til bøker og andre ting, er regntett, meget bra polstret og kommer med hele 30 års garanti. De selger også denne sekken i Morris-butikkene. Endret 17. mai 2005 av snorreh Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 targus har og en del gode modellar. MIn funker ivertfall ganske så bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå