smurt Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Har tenkt å kjøpe ny mobiltelefon, men er i tvil om hvilket merke jeg skal velge. Har tittet på T-65 og Siemens ME45 Har noen erfaring med disse 2 telefonene. Nokia vil jeg ikke ha mere. Dårlig erfaring Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg har hatt begge telefonene, og vil absolutt anbefale T65. Siemens ME45 har veldig dårlig signalmottak, i motsetning til T65. Lydkvaliteten er også vesentlig bedre på T65. Gå for Ericsson. Roy Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Det med dårlig signal stemmer ikke... Har sammenlignet det jeg også, da var det faktisk bedre signal på ME45 enn T65. Tror slike målinger er temmelig tilfeldige, begge mobilene har nok tilnærmet like bra dekning. Jeg anbefaler ME45. Skjermen er en del bedre, og den tåler mer. Ellers er de to mobilene faktisk ganske like hva gjelder finesser. Hver sin smak, velg den du synes ser penest ut :wink: Lenke til kommentar
smurt Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Tkker for svar. Jeg har fått en pris på ME45 til 3100,- med abb. Det følger også med software og datakabel, noe jeg ser som et + Har hørt at det er mye feil på T65, men jeg aner ikke om dette er tilfellet. Tror jeg går for ME45 :smile: Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 3100,- MED abb. er vel ganske så dyrt... Du får den jo for 3300,- UTEN abb. enkelte steder, bl.a hos http://multicom.no/ :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå