Aalton Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Det er en egen kategori for posting av Headsett/Øreplugger o.l, Audio. Grunn: Headsett SKAL postes i Audio og ikke Lydkort og PC-høytallere, hva har Headsett med med Lydkort og gjøre? Ingenting, hva har det med PC-høytallere og gjøre? Ingenting, har det noe med audio og gjøre? Ja, det er flere poster om headsett der inne, og det er relatert til Audio også, men det finnest et unntak skal du ha et Headsett til PC-en er det tillat og poste her, da alt relatert til lyd på PC-en kan diskuteres her inne. "Tips til nytt headset! Skal brukes til cs." "Nytt gaming Headsett* Er eksempler på Emnefelt som Headsettet skal brukes relatert til lyd på PC. "Sennheiser Pc150 vs. IceMat Siberia" "Koss Porta PRO er de bra?" "Nytt headsett til Mp3 spilleren min" Er eksempler på emnefelt, Headsettet _IKKE_ skal brukes relatert til lyd på PC. Før du poster ber jeg deg også ta en liten kikk på En liten guide til kjøp av kvalitetsheadset HER Finner du alle kategoriene og jeg ber deg, Vær så snill ta deg 5 min til og Skumme igjennom alle kategoriene og skaff deg en liten oversikt over forumet, så får vi et renere forum. Jeg ber deg ellers, Kikk på "sticky" postene i ALLE forum før du poster Endret 20. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
hjemmemekk Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fint tiltak, Har blitt midre Headsett poster her nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Det var og det jeg håpet på og få til med denne da Jeg oppdaterte det første innlegget litt mer forresten Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 STICKY! Vær så snill, noen... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) For og oppklare i en ting, headsett relatert til _lyd på PC-en_ som gaming headsett, headsett med mic, ol. Kan postes her inne, men headsett som ikke har noe med lyd på data generelt skal postes, Her Har lagt til en bedre forklaring på dette i første post Endret 25. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå