Gå til innhold

Hvem har den råeste PC'en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må tilføye at maskinen jeg selger er ikke "hovedmaskinen min". Og til han ovenfor. Han slår ikke dette: Dual 1900+ MP, Med en rekke SCSI disker på 18.4gb og to på 74.8gb. GeForce 4 ti4600. Plextor 40x. To nye 80gb WD 8mb cache.

1000mbit nettverkskort :wink:

Og en deilig 19" LCD skjerm...ahhh...

Glemte 2GB DDR ECC/REG ram :grin:

Dette selger jeg

[ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-07-14 21:41 ]

Lenke til kommentar

Får snart:

-Asus P4S533, SiS645DX

-Intel Pentium4 Northwood PC533 2.4 @ 3.2 (180x17 @ 1.8v)

-ThermalTake Volcano 7+

-2x 256MB Corsair XMS2700 CL2-2-2 @ 180

-Gainward GeForce4 Ti4200 128MB DDR 4ns

-2x 45GB IBM 75GXP 7200rpm ATA100 @ Raid0

-2x Planit 10/100 Nettverkskort

-Windows2000 PRO SP-1

Har nå:

-Asus A7V-133 RAID r1.05

-AMD Athlon T-bird AXIA 1.2 @ 1.3 (133x10 @ 1.8v)

-TaiSol CGK760

-1.3GB PC133 SDRAM @ CL3-3-3

-2x 45GB IBM 75GXP 7200rpm ATA100

-1x Planit 10/100 Nettverkskort

-Windows2000 PRO SP-1

Liker PC'en min, den er DØNN stabil, selv da jeg lånte Crucial ram av en fur og klokket fsb'en høyt :smile:

Tror d blir tøft jeg :grin: :grin:

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-07-21 16:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Er det ikke en som har overklokket pentiumen sin her inne til 3,1 Ghz? Kan han være vennlig å melde seg snarest?

Er da det minste problemet i verden å klokke en p4 til 3.1 og over, det eneste du trenger er god ram, som Corsair sitt XMS2700 eller bedre (xms3000, xms3200 e.l.) som takler den ekstreme fsb'en... ellers bør en deaktivere alle pci enheter under overklokking da pci busen blir "halvert" ved omtrent 153mhz FSB... jeg mener, når retail kjøleren til boxed p4 går til 2.8 på en 2.4 HELT UTEN PROBLEMER, er det ENDA mindre problem med f.eks. en Silent Viking eller Swiftech hva-som-helst... :grin:

So there you go...

Men spidz eller hva han hette snakte om måling av penis... det han mente var at å snakke om hvem som har "best" PC er som å måle penisstørrelser... "jeh har størst, jeg har størst..." "Nei, JEG har størst...!!!" Catch my drift?? :smile:

Lenke til kommentar

Eg har en 21cm lang tiss som eg er stolt av!! meget teit innlegg men eg er dritings så da er det lov!!

Anyways har ikke den beste pc'n men eg kommer ut <v skapet og erklærer meg som NØRD!!! eg har rett og slett funnet ut av at eg tilhører Data folket og ikke Bole gjenngen i bergen!! har sluttet å banke folk, Det er mye bedre å drive med data en å banke folk for de minste greiene!

anyways!!

Latterlig sagt av meg of eg kommer sikkert til å angre imorgen men sånn er det bare!!!

snakkes

¨Har vært på fest forresten og hele dritten gikk til ******* fordi en idiot kalte en annen fyr for DATAnørd og eg banket han opp!!! mååte gå fra stedet pga av det! F A E N!!

DAmn it !

Nå er dey bare å sove vekk rusen!

Lenke til kommentar

Eg har en 21cm lang tiss som eg er stolt av!! meget teit innlegg men eg er dritings så da er det lov!!

Anyways har ikke den beste pc'n men eg kommer ut <v skapet og erklærer meg som NØRD!!! eg har rett og slett funnet ut av at eg tilhører Data folket og ikke Bole gjenngen i bergen!! har sluttet å banke folk, Det er mye bedre å drive med data en å banke folk for de minste greiene!

anyways!!

Latterlig sagt av meg of eg kommer sikkert til å angre imorgen men sånn er det bare!!!

snakkes

¨Har vært på fest forresten og hele dritten gikk til ******* fordi en idiot kalte en annen fyr for DATAnørd og eg banket han opp!!! mååte gå fra stedet pga av det! F A E N!!

DAmn it !

Nå er dey bare å sove vekk rusen!

Lenke til kommentar

loydepongs.....sitter i italia po ferie o er nòtt til o svare her ass(ikke det at jeg er en tilbakestàende datanerd eller no ass:)

pc som venter poo bli montert nor jeg kommer hjem....delene ligger klare:

Koolance servertower M/cpu 200 S + hd kjòler for 2 hd^s, asus533-c HK,512mb 1066mhz rambus fra kingston, P4 2.4, g-force asus 4600TI, ibm scsi 10k rpm 17gb ultra160 Hd, 2x WD 120gb 8mb cache i raid, 2xmaxtor 160gb i raid(skal byttes ut til de nye WD200gb nor di kommer)1 stk biohazard casebagde, 4x80mm papst 19db med rehostat, 1x92mm papst 23db med rehostat, olivetti tastatur :smile: hehe, soundblasert live(den med firewire), enermax430W med vifte styring(saann sak man kan vri po), plextor 24x12x40x brenner, Pc-Probe sak fra microplex-masse temp fòlere o greier, intel mus, 10m skjermet skjermkabel. ska ha pc po kjòkknet.

Det skal bli digg o komme hjem ass :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...