MorePower Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har nylig installert et slikt kort. Enten er det ikke mulig, eller så finner ikke jeg ut hvordan man kan ta opp et program og se på et annet med dette kortet. Når jeg legger inn at det skal tas opp et program på et gitt tidspunkt, så skifter det jeg ser på tv til den samme kanalen som opptaket blir gjort ifra. Hvordan kan dette unngås, om mulig? Fins det eventuelt andre applikasjoner man kan bruke til opptak enn det som fulgte med som kan brukes sammen med kortet, som ikke vil påvirke WinTV2000? Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 PVR350 har bare en tuner. Det betyr at du kun kan ta inn en kanal av gangen, og at du ikke kan ta opp et program på f.eks. NRK1 mens du ser på NRK2. Til det trengs det to kort av den typen du har, eller et kort med to tunere, f.eks. PVR500. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Okei, burde sjekket bedre før jeg gikk til innkjøp. Vel, får leve med det. Bør ikke se for mye på tv uansett. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå