Citizenx Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette er et litt rart problem, og jeg har aldri vært borti slikt før. Det har seg slik at på min ekstra-skjerm, en LG 19", så er det ca. 1cm på høyre og venstre side som bare er svart. Det går ikke an å strekke ut skjermbildet mer vha. skjermjusteringmulighetene som er på skjermen. Jeg vet at dette området kan utnyttes, ettersom jeg hadde en lik skjerm før, men på denne er det noe rart som har intruffet. For å hjelpe dere med å forstå, så har jeg brukt mine supre ferdigheter til å lage en tegning i paint. http://www.home.no/citizenx/eksempel.JPG Slik. Ettersom det ikke går an å strekke skjermbildet mer i bredden vha. standard skjermjustering, så hadde jeg håpet at det var andre måter jeg kunne fikse dette på, uten å gå fysisk til verks. Kort oppsummering: jeg vil strekke skjermbildet så det svarte feltet blir så lite som mulig. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du har jo skjermjustering i grafikkortets programvare, gjennom Egenskaper for Skjerm > instillinger > Avansert, kanskje det kan justeres mer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå