Nessi Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 HEy! Jeg har noen brødre på samme trådløst netverk, og jeg plages, jeg prøver å spille counter strike source, men latency(pingen) min blir sky høy hele tiden.... som vanlig har jeg 50-60 i latency men plutslig blir den til ca 200-800.... og alle de andre i nettverket nekter på at de laster ned noe, jeg har testet farten på nettavisen.no, der er farten fra 78kbit til 840kbit.... har telenor. Går det an å finne ut gjennom min maskin finne ut om de laster ned noe? obs: ikke hva de laster ned men bare om de bruker mye av farten? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Kanskje litt tungvint, men du kan plasere en PC mellom ruter og modem. Innstalere netlimiter, da ser du hvor mye internett som blir brukt... Skrur du av din PC vet du hvor mye de bruker tilsammen Endret 17. mai 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 kan jo prøve å pinge en eller annen adresse,dette gjør du i dos ledetekst... også ser du om det er noen flaskehalser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå