Destructionz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 FF VII Remake. Jaja, da ble det en FF VII Remake for PS3 som jeg alti sa ^_^ Lenke til kommentar
KingZize Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tro om det blir et komplett spill...eller bare en liten illustrasjon...? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke noen remake. Square har sagt at det er en liten demonstrasjon på hvordan de kan få til grafikken på PS3, men at de foreløpig har bestemt seg for å ikke gjøre noe mer med det. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Vær sååååååååååååååååååå snill square! helt greit for meg hvis spillet koster 2000kr! Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Vær sååååååååååååååååååå snill square! helt greit for meg hvis spillet koster 2000kr! Kunne ikke vært mer enig, kjøper PS3 bare for det hvis det kommer ^^ Helt ærli skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det, de vil tjene noe sinnsykt. 95% av alle FF fans forguder FF VII. Og hvis det er kapital det er snakk om så kunne de heller lagt pengene i det enn i alle spinnoffsene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Selv om det ikke kommer noen remake, så er denne traileren til FFVII: Advent Children nok til at jeg hopper opp og ned i stolen min etter å ha sett den. http://www.gametrailers.com/player.php?id=5828&type=wmv Den er stor, lastinga går tregt men det er F*EN meg verdt det! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Selv om det ikke kommer noen remake, så er denne traileren til FFVII: Advent Children nok til at jeg hopper opp og ned i stolen min etter å ha sett den. http://www.gametrailers.com/player.php?id=5828&type=wmv Den er stor, lastinga går tregt men det er F*EN meg verdt det! Helt enig. Den AC-traileren der var mektig. Dette er stort. Og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Og nå har vi tilogmed en dato, 14. september . Da blir det import! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ja, blir nok det. Mange som maser mest med den FF VII-remake-tech-demo-tingen. Skjønner dere ikke at AC er mye større. Det er dette som gjelder. Det kommer ikke noen remake av FF VII med det første uansett. Kanskje kommer den aldri. FF AC er rett rundt hjørnet..eh..sommeren. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er ikke noen bevis på noen remake, men se signaturen min. De har sjansen, med The Compilation of Final Fantasy 7, 2007 når en remake mest sannsynlig ville vært ferdig er 10-års jubileet til FF7, og de har jo voiceactors og slikt hvis det ville være nødvendig, og med FMV-grafikk så har de jo Advent Children. Men, det er ikke noen garanti for noen remake, spesielt siden de sa at de ikke har planlagt noen. Grunnen til at de ikke lager en remake er at de har sagt at så lenge de nåværende konsollene er bakoverkompitable så blir det ingen remake, og grunnen til det er at de tapte så mye penger på FF:TSW, og da holdt de på med remakes til FF7, FF8 og FF9, men de måtte kansellere dem med hensyn tilTSW og dermed tapte de enda mer penger, og det var grunnen til at de valgte å merge med Enix. Square ble rett og slett for grådige. Derfor vil de ikke lage noen remake, og spesielt siden alle tech demoene dems tidligere aldri har blitt til noen spill. Men, hvis Advent Children selger bra og de andre Compilation spillene blir sådan populære, som Before Crisis allerede er, så kan det hende at de ombestemmer seg. Det er jo litt urettferdig og dumt av dem å bare lage en techdemo når vi vil heller se det egentlige spillet, spesielt når de sier at vi ikke får se noen remake, men vi får bare håpe, men jeg vil nok ikke forvente å se noen ting før PS3 har kommet ut. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 *snip* Men, hvis Advent Children selger bra og de andre Compilation spillene blir sådan populære, som Before Crisis allerede er *snip* Så Before Crisis har kommet ut for mobiltelefor i japan? Finnes det en utgave det er mulig å teste på pc elns? Via kompilator eller lignende? Lenke til kommentar
Samael Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) *snip* Men, hvis Advent Children selger bra og de andre Compilation spillene blir sådan populære, som Before Crisis allerede er *snip* Så Before Crisis har kommet ut for mobiltelefor i japan? Finnes det en utgave det er mulig å teste på pc elns? Via kompilator eller lignende? Ja, det har vært ute en stund. Men jeg tror ikke at det finnes nei, men det skal komme til USA om en stund, så kanskje da. Eneste muligheten er nok å kjøpe den Japanske mobilen, men det funker nok ikke å spille det. Men det er ganske populært i Japan og det selger bra. Endret 29. mai 2005 av Samael Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg synes det er tragisk at det skal komme et nytt FF7-spill til mobiltelefon!! Det ødelegger ALT! Edit: Så netopp traileren. Nydelig! Meget nydelig! Gleder meg masse til den kommer!! Endret 2. juni 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Samael Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg synes det er tragisk at det skal komme et nytt FF7-spill til mobiltelefon!! Det ødelegger ALT! Edit: Så netopp traileren. Nydelig! Meget nydelig! Gleder meg masse til den kommer!! Men det blir ikke et spill, SE har sagt at det er bare en demo, men, det kan hende at de begynner på en FF7 PS3, men det blir nok ikke før når det er tiårsjubileum for FF7 i 2007, hvis det kommer da. Before Crisis skal komme til USA om en stund da, så det kommer vel hit det også. Crisis Core skal handle om Zack(og Cloud), etter det jeg har hørt, og den skal avklare mye av av historien. Dirge of Cerberus blir nok fett da, og den skal bli konklusjonen til hele greia, så, det blir stilig, forresten her er hjemmesiden til DC for dere som er interreserte, ganske stilig musikk der, kul side. Endret 2. juni 2005 av Samael Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Håper ikke å ha misforstått noe, men Advent Children er en film, ikke et spill! Endret 3. juni 2005 av enl Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Håper ikke å ha misforstått noe, men Advent Children er en film, ikke et spill! Ja, FF:AC blir en film, som blir lansert (i japan?) i september. Det vi prater om er en "teknologidemo" til PS3, der man ser åpningssekvensen til Fianl Fantasy VII i en helt sinnsvak grafikk. Desverre har ikke scuare sagt noe om at dette blir et spill. Men vi krysser da fingere Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Vet det, og demoen kanonbra Fikk bare inntrykk av at noen trodde det var et spill.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå