thorna Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal kjøpe ny MP3-spiller som jeg blir å bruke til jogging og vanlig bruk, nå som harddisk baserte spillere er blitt så billige og små, passer dem også til trening. Kan jogging/løping skade en harddisk basert spiller? Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Lite sannsynlig at løping skader en harddisk-basert. Hvilken du skal velge er hva du prioriterer, selv har jeg flash: Harddiskbasert: + MYE plass - Dyr - Stor (i forhold til en flash) Flashbasert + Utrolig liten + Billig - Lite plass (4 cd på 256 mb) Det er viktigere med batterikapasitetenen, selv om de fleste som selges i dag er ganske bra. Det med plassen er så som så, med mindre du skal løpe maraton, hører du ikke flere sanger opp igjen på en joggetur, selv med en flash-basert... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til MP3 spillere. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Lite sannsynlig at løping skader en harddisk-basert Så en annen tråd om akkurat dette, hvor en luring sier: iPod tåler jogging på samme måte som kroppen min tåler tobakk Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Så en annen tråd om akkurat dette, hvor en luring sier:iPod tåler jogging på samme måte som kroppen min tåler tobakk HAHA :!: Tåler ikke Ipod jogging da? Endret 18. mai 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tåler ikke Ipod jogging da? Se litt på svarene angående harddisker og jogging i denne tråden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 til jogging, sats på minnebasert. hvis det er lettbruk så ta harddisk, det er billigere. Vet ikke om jeg kan bruke sammenligningen her men har en minnepinne, en vanlig en altså. klarte å miste den i vaskemaskinen, funker fett fremdeles, tviler på om det samme hadde skjedd med en harddisk. Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 til jogging, sats på minnebasert. hvis det er lettbruk så ta harddisk, det er billigere. Vet ikke om jeg kan bruke sammenligningen her men har en minnepinne, en vanlig en altså. klarte å miste den i vaskemaskinen, funker fett fremdeles, tviler på om det samme hadde skjedd med en harddisk. Slik jeg ser det, er det beste å ha to forskjellige spillere. En for å lytte og kose seg med god musikk, og en spiller som man slipper å være så redd for - en såkalt bruksspiller. Denne flashbaserte spilleren er kun på 128 eller 256 Mb, og det er denne du tar med deg på stranden, på trening, på koretere turer osv. Om den blir stjålet eller du mister den, så detter du ikke i kjelleren av sorg, for du har fortsatt din harddiskbaserte musikkmaskin som du har lagt sjela di i. Den bruker du selvfølgelig ikke på trening eller på stranden??!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal du jogge med den så har du lite valg: Flashbasert er det du er ute etter... Evt. Følg abdobe's råd om en billigspiller med flash og en dyrere spiller med mer plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå