eLang Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Lest litt om Gimpshop, men som jeg forstod finnes den kun for Mac... Eller er det noen som vet om rpm utgave er tilgjengelig en plass?... Lenke til kommentar
eLang Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 fan så fjern jeg er, var jo nettopp innom den sia. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 GimpShop for Linux kom sånn ca nokre timer etter Mac-versjonen. Det var berre å kompilere han for Linux - det er inga forskjell på Gimp og GimpShop anna enn eit par XML-filer er endra for å endre på menyen. På den måten vil PS-brukare kjenne seg meir heime i Gimp. --- Men eg synest menysystemet til Gimp er mykje meir logisk enn PS - men så er det jo mange som kjenner PS-linja som si eiga bukselomme. Sjølv om Gimp sikkert er lettere for ein som ikkje kjenner kor alt ligg hen. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 lurer på det samme Lenke til kommentar
graastein Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Denn tråden var old, men du finner en oppskrift her: http://www.ubuntugeek.com/howto-install-gi...untu-hardy.html Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nå er jo gimpshop bygd på en gammel versjon av gimp da, så det er masse nye og bedre funksjoner som mangler hvis man sammenligner med 2.4. 2.6 vil få en god del forandringer av ui. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå