dTd Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) hei jeg har nå hatt denne strømforsyningen et par månter og er kjempe fornøyd pc`n er super stabil. men jeg har merket at det kommer en svak lyd av strømforsynngen en slags summe lyd når pc`n er avslått jeg lurer på om dette er normalt? og om det ikke er det kan jeg få en ny strømforsyning av microplex (hvor jeg kjøpte den ) på stedet eller må de teste den og prøve å reparere den. Takker på forhånd for svar Endret 17. mai 2005 av wappyteam Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvis du slår av med bryteren bak så forsvinner vel lyden? En PSU er alltid i drift når denne bryteren er på (standby). Og det er helt normalt at en PSU gir fra seg litt lyd. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 ja lyden forsvinner når jeg slår av bryteren Lenke til kommentar
Obix Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror muligens det er dette som er problemet. Microplex supportforum Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Den summingen vil alltid være der, det er fra ommagnetisering i transformatoren i PSU'en. Samme lyd du hører fra f.eks høyspenningstransformatorer Endret 18. mai 2005 av ok2k Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 altså denne lyden er helt vanelig da? eller burde jeg levere inn strømforsyingen? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 altså denne lyden er helt vanelig da? eller burde jeg levere inn strømforsyingen? Så lenge det bare er en svak summing er det ikke problem, dette er helt normalt! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 ok! takk for hjelpen, best å være på den sikre siden he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå