nord Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) nå som klipp på klipp, bilde på bilde kommer ut fra "next gen" konsollene, så blir jeg veldig nyskjerrig på hva som er ingame grafikk og hva som ikke er det? f.eks tror jeg neppe at 2 Days to vegas bildene er ingame grafikk, men Renderinger? Endret 17. mai 2005 av nord Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Dei skryter at det er ingame men eg tar det med ei klype salt. Men lekker er videoane. Endret 17. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 nesten ingenting er ingame. Se for eksempel hvor stor forskjellen var på hva de viste til Ps2 før den kom, og de titlene den startet med. Diger forskjell. Ps2 har ennå ikke nådd kvaliteten til en del av de tingene som ble vist før den kom. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Husk at de ofte briefer åssen ditt og datt kommer til å se ut. Husker at når de folka bak BIA demonstrerte den på E3 messen i 2004 så viste de den grafikken og skrøyt på seg oh my Gad look at this guys they look so real, osv. Men når BIA komm ut for et par måneder siden var jo grafikken på høyden (enkelte ganger dårligere) enn Call Of Duty fra 2003. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Et par interessante videoklipp fra killzone-traileren: http://users.coditel.net/COD11731/kill.wmv http://users.coditel.net/COD11731/teleport.wmv "Models do not load in pre-rendered CG videos! They were being generated using the PS3's engine! CGI doesn't allow things to load in real-time! THIS ABSOLUTLY PROVES, WITHOUT A DOUBT, THAT KILLZONE 2 IS ALL DONE IN REAL TIME!!!" Ja, ikke vet jeg... Endret 20. mai 2005 av Clausn Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 nesten for godt til å være sant.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Jeg tror konsollen greier dette. Den har jo masse krefter i forhold til de forrige konsollene vi har hatt. Så dere ikke traileren til Final Fantasy VII remaken da? Eller det var en "teknisk demonatrasjon" da, men den inneholdt hele introen til FF7, bare at det var redesignet og var in-game eller det var ikke rendert da. Og det ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Et par interessante videoklipp fra killzone-traileren:http://users.coditel.net/COD11731/kill.wmv http://users.coditel.net/COD11731/teleport.wmv "Models do not load in pre-rendered CG videos! They were being generated using the PS3's engine! CGI doesn't allow things to load in real-time! THIS ABSOLUTLY PROVES, WITHOUT A DOUBT, THAT KILLZONE 2 IS ALL DONE IN REAL TIME!!!" Ja, ikke vet jeg... Slikt kunne de bare ha lagt inn bare for å "lure" folk.... Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Hvordan i svarte banan kan du vite at filmene er ekte? Du har ikke noe bevis, ikke noen har bevis! Se hva som skjer sier jeg bare! Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Hvordan i svarte banan kan du vite at filmene er ekte? Du har ikke noe bevis, ikke noen har bevis! Se hva som skjer sier jeg bare! Siden du så inni hampen insisterer vil jeg gjerne se et bevis på at de filmene ikke er "ekte" ifra din side :!: Så lenge du ikke har det står jeg på at dem er ekte... Trur det var denne filmen mannen i sony sa var ingame var det ikke? :!: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Hvordan i svarte banan kan du vite at filmene er ekte? Du har ikke noe bevis, ikke noen har bevis! Se hva som skjer sier jeg bare! Siden du så inni hampen insisterer vil jeg gjerne se et bevis på at de filmene ikke er "ekte" ifra din side :!: Så lenge du ikke har det står jeg på at dem er ekte... Trur det var denne filmen mannen i sony sa var ingame var det ikke? :!: Legg merke til at jeg ikke sa at jeg hadde bevis, ingen har bevis! Hvis "Han sony fyren" sa at PS3 kom til og fly, ville du trodd? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Hvordan i svarte banan kan du vite at filmene er ekte? Du har ikke noe bevis, ikke noen har bevis! Se hva som skjer sier jeg bare! Siden du så inni hampen insisterer vil jeg gjerne se et bevis på at de filmene ikke er "ekte" ifra din side :!: Så lenge du ikke har det står jeg på at dem er ekte... Trur det var denne filmen mannen i sony sa var ingame var det ikke? :!: stemmer. sony har sagt at det var in-game, mens guerilla sier at det ikke er in-game, men slik de vil at det skal se ut når det kommer på markedet. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 De har vel ikke direkte sagt at det ikke er ingame... Det de har sagt er veldig difust, og kan tolkes på flere måter. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ingame Tviler på at Nintendo, Microsoft og Sony ville nøyet seg meg å "finpusse teknologien" når dem først skal lage en ny konsoll. Husker dere steget fra ps1 til ps2? grafikken ble jo skutt til himmels... så dem ville neppe lagd noe som er såvidt bedre... forskjellen på grafikken fra ps1 til ps2 og ps2 og ps3 er ikke like stor men alikevel betraktelig. Sier vel seg selv at dette er ingame og/eller at det er slik grafikken kan/skal bli... Hvordan i svarte banan kan du vite at filmene er ekte? Du har ikke noe bevis, ikke noen har bevis! Se hva som skjer sier jeg bare! Siden du så inni hampen insisterer vil jeg gjerne se et bevis på at de filmene ikke er "ekte" ifra din side :!: Så lenge du ikke har det står jeg på at dem er ekte... Trur det var denne filmen mannen i sony sa var ingame var det ikke? :!: Legg merke til at jeg ikke sa at jeg hadde bevis, ingen har bevis! Hvis "Han sony fyren" sa at PS3 kom til og fly, ville du trodd? Om jeg ville!!! Hadde selv fantasier om at ps3 ville flydd på sånn blå plasmastråle (star wars) for noen år siden :!: Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Skulle gjerne trodd at grafikken i Killzone traileren f.eks var ingame, men det gjør jeg ikke. Det er bare for pent. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg begynner faktisk å lure på om den virkelig kan være ingame. Var overbevist om at det var fake. Men det er ting som kommer frem nå som setter meg i virkelig tvil. Det er jo fantastisk pent, men så blir jo PS3 en fantastisk maskin. Jeg trodde heller ikke at bildene av DOA3 kunne være ingame på den tiden. Men da jeg fikk maskinen min, november 2001(1/2år før europeisk lansering), og poppet i DOA3 var det jo rett og slett helt fantastisk. Håper å få den samme følelsen med X360 og PS3. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Er jo egentlig bare vente å se om det er ingame grafikk eller ikke. Men husk at når PS2 kom så ble grafikken forbedret mye iforhold til PSOne. Se her: Gran Turismo til PSOne Gran Turismo 3 til PS2 MGS1 til PSOne MGS2 til PS2 Så tiden skal nok vise om det er ingame grafikk vi fikk se når Killzone II ble vist på E3 messen, men vi vil ihvertfall sikkert få en bedre grafikkkvalitet på PS3 iforhold til PS2, det er det ingen tvil om. Endret 21. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan nok hende at PS3 er i stand til å "produsere" slik grafikk, men om de faktisk bruker den i spill, er en annen sak. Men jeg krysser fingrene for at dette er noe som blir vanlig når man sitter og spiller ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå