FJERNET111 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 fjern den linken. Torrent er ikke lov på forumet. Selvfølgelig er det lov... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Genialt! Jeg skulle ønske jeg kunne delta. Hurra for Norge! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 fjern den linken. Torrent er ikke lov på forumet. Selvfølgelig er det lov... ... så lenge det ikke linkes til piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Artige bilder. Hadde aldri trodd så mange gadd å gå i 17. Mai-tog. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 fjern den linken. Torrent er ikke lov på forumet. Selvfølgelig er det lov... er det? unnskyld så meget. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hehe...dette var litt etter der alle begynnte å krangle og kalle opp hverandre:D Litt synd svenskene begynte å yppe... De ødelag liksom stemninga Men ellers var det konge. Engerr @ WoW Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Synd jeg gikk glipp av toget Lenke til kommentar
Champ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Man kan se at horde spillerene er flinkere til å gå i tog en alliance. Alliance = 1 klasse, Horde= Videregående. Enig, ble veldig kaos på Shadow moon også med alliancetoget. Vi hadde en generalprøve natt til 17.mai i IF og da gikk alt knirkefritt med flott rekker og alt slikt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Haha, beste jeg har sett Må få lastet ned den filmen i morra. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Fra SilverMoon. Begynte bra, men ble kaos når man skulle holde tale Stod noen svensker på siden av og så på, fikk med meg et den ene sa"hehe, fick nogra feta screens av norrbaggarna " og en danske kalte oss retards for at det var den danske kongen som ga oss uavhengighet Endret 18. mai 2005 av Cyberbug Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Who the hell....cares? Jeg bryr meg minst om 17. mai, hvorfor skal det dras inn i WoW? Nok et bevis på at dette er et spill for massene, og derfor mange tullinger, dessverre. Endret 18. mai 2005 av WarpX Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen tog som ble raidet da ? hadde håpet på det, men det ble stille ja @ Zenedar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg trodde alle nordmenn ville bry seg om 17. mai, men vi har tydeligvis noen tullinger her, desverre. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Gikk i tog på Dragonmaw, var noen utelendinger, men mest norske. Vi var rundt 120 stykk som begynnte i goldshire, gikk inn i SW og tok en overfyllt tram til IF. Var sykt kult, men lagga som f***. Masse raketter, og noen hadde blomster. Tok dessverre bare ett screenshot, men her er det: Endret 18. mai 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg trodde alle nordmenn ville bry seg om 17. mai, men vi har tydeligvis noen tullinger her, desverre. Ikke alle er like indoktrinerte... Det er tydelig at vi har tullinger her ja. De går i tog. Lenke til kommentar
Dillinger Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Sikker på at alle de andre ikke norske, ble kjempeglade over å få en haug med tullinger som spamma chatten med norsk..... Dere tar ikke mye hensyn til andre. En av hovedgrunnene til hvorfor jeg aldri joina noe "norsk" server. Nordmenn har ikke noe forstand på hvordan man oppfører seg i mmorgs. Endret 18. mai 2005 av Dillinger Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Et par sure folk som ikke likte alliance toget på Argent Dawn, men mange på general som syntes det var en artig idè Har et par fete screenshots fra Argent dawn som kommer senere! I tilleg hadde noen nettopp gjort noe Onyxia greier, så guardene kneel'et, men kongen vi skulle hilse på var borte :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå