Gå til innhold

Zoome med D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant frem et bilde jeg......

og trykket og trykket....på den lange "lydknappen" på venstre side.....

Ingen zoom?

Er det meg som ikke har så lett for det.....kanskje???

Det er noe du må passe på for at det skal funke:

 

Du kan ikke:

-Ha lagt på noen rammer etc.

-du må ha tatt det med mobilen, kan altså ikke zoome på de som er overført fra pc.

 

Tror ikke det er mer som kan stoppe det.. Hvis det fortsatt ikke går så vet ikke jeg.. De andre har jo greid det.. Kanskje noe feil med mobilen..

Lenke til kommentar
Fant frem et bilde jeg......

og trykket og trykket....på den lange "lydknappen" på venstre side.....

Ingen zoom?

Er det meg som ikke har så lett for det.....kanskje???

Det er noe du må passe på for at det skal funke:

 

Du kan ikke:

-Ha lagt på noen rammer etc.

-du må ha tatt det med mobilen, kan altså ikke zoome på de som er overført fra pc.

 

Tror ikke det er mer som kan stoppe det.. Hvis det fortsatt ikke går så vet ikke jeg.. De andre har jo greid det.. Kanskje noe feil med mobilen..

Er nok forskjell fra SW-versjon til SW-versjon.

Lenke til kommentar
Fant frem et bilde jeg......

og trykket og trykket....på den lange "lydknappen" på venstre side.....

Ingen zoom?

Er det meg som ikke har så lett for det.....kanskje???

Det er noe du må passe på for at det skal funke:

 

Du kan ikke:

-Ha lagt på noen rammer etc.

-du må ha tatt det med mobilen, kan altså ikke zoome på de som er overført fra pc.

 

Tror ikke det er mer som kan stoppe det.. Hvis det fortsatt ikke går så vet ikke jeg.. De andre har jo greid det.. Kanskje noe feil med mobilen..

Er nok forskjell fra SW-versjon til SW-versjon.

Takker.

Da gikk det.

Jeg testet på et bilde som hadde vært innom en pc for bearbeiding.

 

Prøvde å ta et nytt nå.....og det gikk det med.

Lenke til kommentar

Du kan ikke Zoome i høyeste oppløsning. Altså 1280x1024. For å zoome, trykker du ikke på lydtastene, du trykker på opptasten. Altså, den som ligger på midten av telefonen hvis dere ikke skjønte det.

 

Og, du kan zoome med rammer og effekter på. ;)

 

Lydknappene, er for å få bilde speilvendt elle oppned bilde. Sitter med telefonen i hendene nå, så dette stemmer.

 

Edit: Opsann!!! Så ikke før nå at trådstarter lurte på om det gikk an å Zoome på bildene som er tatt, og ikke som du tar. For å da bekrefte spørsmål, ja, det går supert!

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Hei lurte på noge (ny eier D500 nettopp) når jeg ta bilde så jeg trykke "knapp" for å ta bilde, så ta det tid å få bilde med en gang kommer en oransje/gul 2-3 sek før bilde er tatt. Jeg vil fjerne den og kun trykke bilde med en gang, hvordan?

 

Takker forhånd!

 

mvh

Knut

Lenke til kommentar
Hei lurte på noge (ny eier D500 nettopp) når jeg ta bilde så jeg trykke "knapp" for å ta bilde, så ta det tid å få bilde med en gang kommer en oransje/gul 2-3 sek før bilde er tatt. Jeg vil fjerne den og kun trykke bilde med en gang, hvordan?

 

Takker forhånd!

 

mvh

Knut

Går nok ikke an det, dessverre.

 

Og om du hadde fjernet den hadde bildene blitt råtne.

Lenke til kommentar
Hei lurte på noge (ny eier D500 nettopp) når jeg ta bilde så jeg trykke "knapp" for å ta bilde, så ta det tid å få bilde med en gang kommer en oransje/gul 2-3 sek før bilde er tatt. Jeg vil fjerne den og kun trykke bilde med en gang, hvordan?

 

Takker forhånd!

 

mvh

Knut

Går nok ikke an det, dessverre.

 

Og om du hadde fjernet den hadde bildene blitt råtne.

det eneste som hjelper er å ta litt dårligere oppløsning.. da blir bildene tatt med en gang, men de blir jo ikke så gode da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...