Joachim_F Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Superutvikleren Blizzard er i ferd med å kjøpe utvikleren av StarCraft: Ghost. I tillegg røper de at spillet også kommer til PC. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 flott at blizzard har ombestemt seg. håper at pc versjonen ikkje har for store konsollpreg. Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Triste greier, hadde gledet meg til å kjøpe spillet til game cube. Men nå tar de fra meg den gleden også, jaja. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Yeahaaaa. Kunne jo spilte det på GCen ellers, men jeg liker best å spille på PC, jeg. Og SC er en utrolig kul setting. Håper historien lever opp til mine forventinger, eller i alle fall nærmer seg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hadde fean ikke kjøpt det jeg om det ikke hadde kommet til PC og hatet blizzard for det men nå er det bare <3 love u blizzard for å få det til PC Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vet ikke hvorfor, men jeg føler at Ghost blir et middelmådig spill =( Elsker jo Blizzard uansett da =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg