janfredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jepp, topic sier det meste. Går dette ann? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 vell, ja...men det kan bli en real jobb (avhengig av programmeringskunnskaper) da det er snakk om å lage et script (evt program) som fører cutenewsinfoen over til mambodatabasen. mulig det er noen som har gjort dette før, isåfall kan det hende du finner en noe ved et googlesøk. hvis ikke så må du trolig sette deg og lære de aktuelle tabellene i mambo, for så å lage en konverteringsløsning uten at jeg skal spekulere for mye så vil jeg tro at én framgangsmåte vil være å trekke ut cutenewsinfoen, ta en backup av mysqldatabasen til mambositen for så å merge. håper du fikk noe ut av det der, rotet meg mer og mer ut i tåkeprat virket det som... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hehe, forstod ikke så mye. Altså, noen som vet om en måte man kan få nyhetene som var i cutenews over til Mambo? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Trenger da ikke å overføre alle nyheter til den nye CMSen. Synes det er mye bedre men en clean og updated side når du starter på nytt. Men hvis du absolutt ville overføre de, kan du sikkert gjøre det manuelt, ved å lagre de i et Notepad dokument, eller skrive det ut. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ok, da tror jeg det blir å starte på blanke sider, og heller linke til de gamle sidene hvis de vil lese de. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det kan du gjøre! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå