Gå til innhold

Windows gjennomretting! HJELP!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp angående gjennoppretting av windows! Har windowws XP sp 2. Det jeg lurer på er om jeg kan ta i cd og velge gjennoppretting av windows, og om alt slettes da eller bare windows filene blir erstattet? :hmm: Vil programmene og det jeg har lagret fra før ligge der og fungere? Håper på svar raskt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er ikke 100% sikker på dette, for jeg har brukt gjenopprettingsfunksjonen et par ganger selv, men jeg mener at de programmene du har lagt inn på den aktuelle partisjonen vil bli sletta. enda mer usikker er jeg på om du vil beholde de dokumentene du har i mine dokumenter når du gjenoppretter, men jeg er ganske sikker på at disse beholdes.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det på denne måten i alle fall 2 ganger.

Det var en gang det ble en feil, og Windows ville ikke starte opp, så jeg måtte likevell formatere.

Husk i såfall å alltid ta backup før du reparerer, for man vet aldri når noe går galt.

Lenke til kommentar

Har bare 1 partisjon :( Er det noen som vet hvordan jeg kan få alle Gb'ene ut av harddisken min? (wd 200gb sata).. Grunnen til at jeg skal fikse windows er at programmer tuller seg når jeg starter opp. Alt går drit seint :thumbdown: Plutselig ¨år alt som det skal igjen :ohmy: Prøver meg på å reparere jeg! Takker for hjelp! :w00t::yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å partisjonere disken din, først som sist. En mulighet er å kjøpe en disk til. Diskplass koster jo ingenting om dagen og da slipper du å miste noe av det som befinner seg på din nåværende systemdisk. Det er alltid en fordel å ikke være totalt avhengig av hva som ligger på den partisjonen windows er installert på, for man vet aldri når ting går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...