MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Spiller Gitar nå, og har spilt i to og ett halvt år. Klarer meg fint både på bass og trommer i tilleg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har hatt undervisning i piano i 2 år, og eitt med keyboard, men det sista året nå er det bare sjølvlæring og speling av forskjellig. Når eg var yngre hadde eg undervisning i fiolin i 4 år. Vurdere å starta opp igjen med det. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 gitar: 2.5 år bass: 2.5 år Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Når jeg var yngre spilte jeg Althorn. Kan desverre ikke spille noe annet instrument, selv om jeg skulle ønsket det. Lenke til kommentar
GreFju Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har spilt waldhorn i korps i 9 år, 7 av dem var med privatlærer. Jeg ville gjerne ha spilt akustisk gitar, men kan ikke mer enn det jeg lærte på ungdomsskolen Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg spiller litt ymse: Piano - 6 år Gitar (akustisk stort sett, er ikke så veldig dreven på el-gitar) - Tja.. Lærte meg noen akkorder og sanger da jeg var liten, men begynte med undervisning for 6 år siden. Tverrfløyte - 9 år Trombone - Spilte 4 år i det lokale skolekorpset, men det begynner å bli lenge siden nå Kunne gjerne tenke meg å lære noen nye instrumenter også, eksempelvis bass, saksofon og fiolin. Sistnevnte er kanskje ikke så veldig realistisk.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gogo fiolin! Fine fine instrumentet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vokal - 7 år Bass - 1 år, hovedinstrument nå. Kontrabass - 6 måneder Piano - Har spilt i alle de år, jeg kan ikke å bruke instrumentet noe særlig, men er greit å kunne for å se over skalaer, arrangement og komponere. Gitar - Jeg kan barregrep og powerchords, funker helt greit. Lenke til kommentar
Frolending Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 El-ukulele og bass Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spilte tverrfløyte i 5 år. Spiller nå piano og keyboard, har spilt det i 7 år. Med lærer to år, selvlært de siste 5 årene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Trompet siden jeg var 9 og piano siden jeg var 7. Øver mest på Trompeten, though. Trives godt! Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Saksofon i 3 år, og klarinett i 4 år før det igjen. Har et ønske om å lære meg å spille piano da... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har roen på trommer, og kan Für Elise på piano. lyst å lære meg gitar nok til å dra en sang på hytteturer... Edit: leif.. Endret 16. oktober 2010 av feggy Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Trommer: Rundt 4 år, husker ikke helt. Piano: 8-9 år, er rimelig dårlig til å holdt på så lenge men... Saksofon: 5 år, men har hatt en god pause og spiller bare nå og da. I tillegg så kan jeg noen grep på gitar, spilt blokkfløyte ganske så lenge, og sunget solo/i kor Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg spiller gitar! (har spilt blokkfløyte! ) Det står et stort piano i stua, men jeg spiller ikke noe serlig. Jeg spilte gitar på skolen, så har jeg startet å spille for fullt nå, Kan nesten spille ett par sanger, har lært alt selv. Bedre å spille instrument enn å spille data spill! Endret 26. oktober 2010 av AllmenPåbygg Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bass - 3.5 år - hovedinstrument per idag Gitar - 4.5 år Sax - drøyt 15 år Spiller også andre ting ved behov, selv om jeg egentlig ikke kan. Når jeg spiller inn musikk f.eks. blir jeg jo keyboardist også (alltid gøy å lage alt selv!), selv om jeg ikke spiller det ellers. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Sortert etter skills: Gitar - siden 2003 - Hovedinstrument Bassgitar - siden 2006 - 2 års banderfaring som bassist. Ukulele - siden 2008 - mest for å showe off og skape stemning Keyboard/Piano - siden 2004, men øvd lite frem til 2008 Trommer - siden 2005, men øvd lite. Går for det meste i Guitar hero trommer og lufttromming siden 2007. Turntabling/DJ-ing - siden 2006, men øvd lite. Kan basic scratching og fading. Spiller for det meste metall, men sporer greit av med ukulelen og turntablingen. Når man har en innflytelsesrik storebror som er DJ for bl. annet Rybak, Opptur og Evig Poesi, som har blitt undervist av Norges beste DJ, lærer man litt Endret 6. november 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har spilt bass aktivt i ett år nå. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har tatt cirka 5 år i kurs for keyboard. Spiller gitar, keyboard, piano og trommer for det meste Får til bass også [ironi/] jeg har laaang erfaring med tanke på at jeg er 14 år [ironi] Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ønska meg piano ( faktisk orgel ) når jeg var liten gutt, men neida, ingen foreldre som så nytten i det, men fikk isåfall et 61 keys keyboard når jeg var 16 år. Ikke så altfor motivert da. Et par år senere i 06/07 så gikk det riktig vei Gitar: 4 år Piano: 4 år ( om jeg ikke tar med knotinga med spilling med en note av gangen siden jeg var liten gutt ^_^ ) Fiolin: Et par dager Mest skilla i piano, men gitar henger like etter. Har veldig lyst på et blåseinstrument, pan fløyte eller ocarina, men akkurat nå har jeg nok med violinen. Overraskene hvor enkelt dette instrumentet er. Eneste som er problematisk er bua, plekter er jo så mye enklere. Det å treffe riktig note er ganske enkelt selv om den er fretløs. Etter et par dager med intens fiolin øving skulle jeg ta en trall på gitaren. Merkelig overgang, gitaren virka både flat, stor og tung ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå