Zethyr Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Waldhorn spilte jeg for en stund siden i 5 år Spiller Tuba, og har spilt i 3 år Spiller på Slurva Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gitar som hovedinnstrument: Nesten to år. Trommer: litt nå og da i ca. 6 mnd. Bass: Veldig lite, ca 1 år eller noe sånn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har spilt trommer i rundt 4 år, trombone i et år (leeenge siden) og tuba i ett og et halvt år. Og så har jeg en gammel treblokkfløyte som jeg kan spille ganske mye rart på. Spiller forøvrig tuba i kretskorpset og ser på meg selv som relativt flink (tatt i betraktning at jeg har spilt i 1,5 år og ikke hatt noen form for opplæring) Herr Brun Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Spiller litt blokkfløyte, seljefløyte Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Tuba er det omtrent det samme som en barytons ventiler med trombonens kvartventil, så jeg kan i teorien spille det Du kunne jo prøve, overgangen fra baryton til tuba er ganske stor.... Kornett 1/2 år Euphnium 11/2 år Baryton 1 år Tuba 3 år Endret 21. mai 2005 av Icedude Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Enda en tråd? Jaja, jeg spiller uansett piano/keyboard/orgel/mellotron/klavinett/ alt som har tangenter. Har spilt siden våren '97. Og du er pokker så god også! Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ja, jeg spiller gitar, og har gjort det i en del år. Nærmere bestemt 7 år. Tror jeg. Endret 21. mai 2005 av huf Lenke til kommentar
Xjobat Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Spillt trommer siden jeg var 5år, så ca 13år.. spiller litt piano siden er det obligatorisk (sikkert skrivefeil) på MDD Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vil lære meg gitar, men tålmodigheten har jeg ikke med meg.. Spilte litt slagverk på skolen før, men nå som jeg ikke går på skole mer, så blir det lite av det, desverre. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Spilt bass siden november i fjor og gitar litt før det igjen, men øver ikke så mye på gitar. Og minst en gang i uken spiller jeg trommer. Lenke til kommentar
Olliz Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har spilt trombone i 6 år, euphonium i 3 eller 4 år, trekkspill i 3 eller 4 år, kornett i 1 år, så skal jeg begynne å spille tuba i korpset til høsten. Gitar har jeg spilt på i 2 år. Når jeg får kvitt strengen, vil jeg prøve litt på waldhorn. Jeg elsker å spille instrument. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Gitar: 2 år Bass: 1 1/2 år Kornett: 4 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spilte gitar for 5 år siden, tror jeg skal kunne spille enklere sanger den dag i dag også uten større problemer... Dessuten spiller jeg Ukulele, har spilt i 1 år til høsten! Verdens beste intrument! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Gitar nå og då Spilte Trombone, samt Euphonium en ganske lang periode, men det er noen år siden. Syns det hadde vært grisetøft å en gang lære å spille Trompet skikkelig Gitar nå og då Spilte Trombone, samt Euphonium en ganske lang periode, men det er noen år siden. Syns det hadde vært grisetøft å en gang lære å spille Trompet skikkelig Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Spiller synth/keyboard (ca 5år) og gitar (2 år). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Heh, kan ta med "har spilt" også, så blir det litt mere: Tangenter: ca 2 år fra jeg var 8 til 10 - husker svært lite, men kan da fortsatt klimpre ut ok melodier. Messingblåser, nærmere bestemt althorn: ca 2 år her også, fra 11 til 13. Trommer, korps, skarptromme: 3 år, fra 14 til 17 Trommer, fullt sett, "populærmusikk" (altså rock, metal, etc etc, vanlig trommesett mao): ca 11 år Gitar/bass: 8 år Grunnen til at jeg gikk over fra hornet til tromma når jeg var 14 skyldes rett og slett at etter aspirantperioden i korpset når jeg skulle taes opp som fullverdig medlem, så hadde de ikke nok trommeslagere, så de spurte om jeg kunne tenkt meg det i stedet (siden de hadde fått med meg at jeg spilte fullt sett ellers) - For en 14 år gammel gutt høres det evig mye bedre ut å få gå med tromme istedetfor horn når man først skal gå rundt i korpsuniform 17. mai, så det valget var lett. Lenke til kommentar
Ardalos Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Spiller langeleik (har ein Valdrestype og ein Fjotlandstype), harpeleik, ungarsk zither, salmodikon, kantele, kannel. Og sang. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Trommer: 1,5 år Gitar: lærte meg noen riff og litt av hvert før jeg begynte med trommer, spilte ikke noe fast Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Spilt piano i rundt 8 år. Men det har vært opp og ned med intensiteten. Har sittet mye i studio og lagd musikk, så det kompenserer for å øve piano eksklusivt. En ting er sikkert: Jeg må begynne å øve mer! Har en piano eksamen til neste år Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Fin bump på fem år Jeg har spilt elgitar og akustisk gitar i snart fire år. Er selvlært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå