Gå til innhold

Battlefield2 hardware krav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minimum System Requirements are 1.7 GHZ CPU, 512mb of RAM, Video card that supports 1.4 shaders. That is Geforce FX and higher, Radeon 8500 and higher. (Geforce 4 Cards will not work).

Recommended System Requirements are 2.0 GHZ to 2.5 GHZ CPU, 1gig of RAM, Video Card that supports 1.4 Shaders.

Lenke til kommentar
Minimum System Requirements are 1.7 GHZ CPU, 512mb of RAM, Video card that supports 1.4 shaders. That is Geforce FX and higher, Radeon 8500 and higher. (Geforce 4 Cards will not work).

Recommended System Requirements are 2.0 GHZ to 2.5 GHZ CPU, 1gig of RAM, Video Card that supports 1.4 Shaders.

oki... var det jeg mistenkte da blir det ikke noe bf2 på meg.

Endret av alphadec
Lenke til kommentar

De systemkrava er ganske meningsløse ja. Battlefieldserien er utrolig ramkrevende. Noe mindre enn 1 Giga er ikke vits å prøve en gang. Ivertfall hvis man vil spille på noen annet enn small maps (16 player). Tror ikke det blir mange som kan kjøre smooth på en full 64 player server, uten å oppgradere pcèn.

Lenke til kommentar
De systemkrava er ganske meningsløse ja. Battlefieldserien er utrolig ramkrevende. Noe mindre enn 1 Giga er ikke vits å prøve en gang. Ivertfall hvis man vil spille på noen annet enn small maps (16 player). Tror ikke det blir mange som kan kjøre smooth på en full 64 player server, uten å oppgradere pcèn.

Selv syns jeg BF serien har vært utrolig bra men jeg liker ikke BV for dette er nå krig i moderne tid og da er det en enomr hastighet på alt så det er helt umulig og komme inn i dette.

Når gjelder krav så er det dette som er bra med SOURCE denne kan spilles på nesten alt men når de starter og komme med krav om 1.4 shaders.... hallo da snakker vi grafikk kort i pris klasse halve prisen av min pc.

Bye.

Lenke til kommentar
Tipper det blir full grafikk når AMD 64 bit 4000mhz kommer på plass sammen med 1,5gb ram og x800xt pe :)

Hehe, er ikke alle som kan unne seg slikt da. :p

Håper BF2 funker greit med 9600xt'n min. Har lite lyst på å oppgradere akkurat nå (må jo bytte ut alt!). Koster for mye.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men vil dette si at personer som har gått mann av huse for å kjøpe seg det nyeste grafikkortet av de alle, Geforce 4, ikke kan kunne spille dette? Jeg er ganske grønn på området , men skal jeg tolke det ordrett så virker det ikke slik av dette sitatet.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men vil dette si at personer som har gått mann av huse for å kjøpe seg det nyeste grafikkortet av de alle, Geforce 4, ikke kan kunne spille dette? Jeg er ganske grønn på området , men skal jeg tolke det ordrett så virker det ikke slik av dette sitatet.

geforce4-kortene er aldeles ikke nye :)

mitt ti4600 er en strålende 2002-modell, bare synd det ikke vil gjøre nytte for seg når det gjelder bf2

Lenke til kommentar

geforce4-kortene er aldeles ikke nye :)

mitt ti4600 er en strålende 2002-modell, bare synd det ikke vil gjøre nytte for seg når det gjelder bf2

Okey, beklager. Dårlig informasjon ved starten av. Trodde GFx 4 serien var SLI, men det er jo hovedkort spesifikasjonene. Derav Nforce3 og 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...