Adversary Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Nå har det seg sånn at vi trenger guild medlemer. Guilden heter lords of valor og vi har kapper og snart guild hall. Vi er ca 20 medlemmer nå (still growing) Er noen interesert send meg en pm. Edit: Fixet litt Edit2: Vi spiller på international Endret 19. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ja er intresert er egentlig i med en men kan slutte der sikkert. men det er ETT problem, kan kun spille på det Amerikanske Territoriet Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Ja det blir nok et problem desverre. Hvorfor bare i amerikanske dis.? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 fordi jeg gikk lei tysk og fransk Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 men kan vel spille i den internasjonale? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg bare får inn folk til guilden jeg har ikke planer om å lage en guild. men du kan jo komme over i den som jeg er i Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ja er den norsk? neida hehe, men hva er din msn? så kan jeg legge deg til her er min: [email protected] Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gamer dere @ America Realm, lords of valor? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 vi spiller på international vist det var det du lurte på.. Lenke til kommentar
Fløtepudding Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå har det seg sånn at vi trenger guild medlemer. Guilden heter lords of valor og vi har kapper og snart guild hall. Vi er ca 20 medlemmer nå (still growing) Er noen interesert send meg en pm. Edit: Fixet litt Edit2: Vi spiller på international Skal merke meg det. Jeg har bestilt spillet, det så veldig kjekt ut, det kommer nok imorgen eller etpar dager. Jeg har lest litt om det og tror jeg satser på å finne en norsk gjeng. Skjønner godt at dere er leie av alle tyskerene og froskespiserene, de babler jo helt vilt online. Men først blir det vel RPG delen jeg får spille igjennom. Jeg gleder meg, det høres bra ut. Jeg tror jeg lager meg en munk/ranger med kjæledyr Jeg leste at de som vinner har mange healere! Så mulig jeg satser på det jeg. Mulig dere ser meg om etpar uker. Håper spillet varer lenge! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jo da du er velkommen vist du vil. Vi er 2 norske og noen skandinaviske. Restern er fra tyskland belgia ol. men vi snakker bare engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå