Samael Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vet det, men jeg er tålmodig, og heldigvis kommer det nok spill i mellomtiden. Og jeg venter tålmodig på DMC4 til PS3. Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det kommer til å friste å X-Box 360 i tilleg til PS3. Halo 3 kommer jo. Kjøper xbox 360 bra for å spille Perfect Dark... Så seller jeg den med en gang etterpå For så å kjøpe den igjen når neste Derfect Dark "whatever" kommer, eller ? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Det kommer til å friste å X-Box 360 i tilleg til PS3. Halo 3 kommer jo. Kjøper xbox 360 bare for å spille Perfect Dark... Så seller jeg den med en gang etterpå For så å kjøpe den igjen når neste Derfect Dark "whatever" kommer, eller ? Jepp! Nai, ser mange spill som virker interesange, så tror jeg beholder den! :!: Hehe! Uansett, tror ikke det kommer så altfor mange Perfect Dark spill om Rare skal bruke like lang tid på alle... Endret 29. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå