Gå til innhold

Er folk klar over at PS3 kommer om 1ÅR?


asad

Anbefalte innlegg

Ser ut som folk forventer disse nye konsollene i nærmeste framtid. Men tenk, innen den tid komme jo ati`s og Nvidia`s nye skjermkort, der vi får se den type grafikk "lenge" før ps3 eller xbox 360. MYE kan skje i løpet av 1 år.

 

Det jeg sier er bare at å begynne å glede seg for tidlig, er å pine seg selv. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant det der ja men PC er jo best uanset, grunnen til at PS3 skal anskaffes er rett og slett at den kommer til å være den ultimate mediaboxen pluss pga elle de harlige spillene som kommer eksklusivt kunn til den konsollen. :dribble:

ja, skal ha begge konsollene selv jeg. Men det er bare så utrolig lenge til. Et år..mener å huske at da jeg først begynnte å glede meg til ps2 ( få info ) var det ikke så lenge til den var ute. Nå starter galskapet så tidlig.

 

Hvis doom3 hadde blitt introdusert for 1år siden ( litt dårlig eksempel, sikter egentlig til et nyere/bedre grafikkmessig spill ) så hadde vi nesten ikke trodd på den grafikken vi fikk se. Så, et år senere, er det ikke så fantastisk lenger. Siden så mye annet har kommet på markedet.

 

om et år er jeg 22, nye generasjons gpu`er har kommet ut. Nye spill med velutvikla grafikk og fysikk kommer. Et par nye standarder kicker inn i dataverden. Det kommer bare til å skje så mye. her snakker vi om over 52 uker :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ser ut som folk forventer disse nye konsollene i nærmeste framtid. Men tenk, innen den tid komme jo ati`s og Nvidia`s nye skjermkort, der vi får se den type grafikk "lenge" før ps3 eller xbox 360. MYE kan skje i løpet av 1 år.

 

Det jeg sier er bare at å begynne å glede seg for tidlig, er å pine seg selv. hehe

Ps3 kommer KANSKJE om 1 år....og det er i japan.....legg på minst 6mnd for pal utgaven.Skulle ikke forundre meg om vi i europa må vente til 2007.

:tease:

Lenke til kommentar
Ser ut som folk forventer disse nye konsollene i nærmeste framtid. Men tenk, innen den tid komme jo ati`s og Nvidia`s nye skjermkort, der vi får se den type grafikk "lenge" før ps3 eller xbox 360. MYE kan skje i løpet av 1 år.

 

Det jeg sier er bare at å begynne å glede seg for tidlig, er å pine seg selv. hehe

Ps3 kommer KANSKJE om 1 år....og det er i japan.....legg på minst 6mnd for pal utgaven.Skulle ikke forundre meg om vi i europa må vente til 2007.

:tease:

ikkesant ^^

Lenke til kommentar
om et år er jeg 22, nye generasjons gpu`er har kommet ut. Nye spill med velutvikla grafikk og fysikk kommer. Et par nye standarder kicker inn i dataverden. Det kommer bare til å skje så mye. her snakker vi om over 52 uker :dontgetit:

Tja, nVidia klargjør jo lanseringen av G70 allerede nå, og den skal jo ha ca 2x ytelsen av en GF6800 (U?).

 

Så jeg tror at PC'er tar igjen forspranget der før den tid...iallefall på grafikk...

Lenke til kommentar
Når PS3 kommer ut under slag ordet "More P0W3RFulL than 2 of teh niVida G6800 Ultra kardz" Kommer niVida med G9987 og knocker socks off

Vi får se, jeg vil tippe den neste genrasjonen konsoller er bedre i kanskje ett halvår eller år. Spesielt nå som de har fått opp oppløsningen også. Men den som venter får se.

 

AtW

Lenke til kommentar
Sant det der ja men PC er jo best uanset, grunnen til at PS3 skal anskaffes er rett og slett at den kommer til å være den ultimate mediaboxen pluss pga elle de harlige spillene som kommer eksklusivt kunn til den konsollen. :dribble:

Tja....synest det er greit å spele på konsoll eg. Multiplayer på PS2 eller Xbox er noko anna enn MP online på PC. Dessuten er nokre spel artigare på konsoll.

Lenke til kommentar
Ser ut som folk forventer disse nye konsollene i nærmeste framtid. Men tenk, innen den tid komme jo ati`s og Nvidia`s nye skjermkort, der vi får se den type grafikk "lenge" før ps3 eller xbox 360. MYE kan skje i løpet av 1 år.

 

Det jeg sier er bare at å begynne å glede seg for tidlig, er å pine seg selv. hehe

Ps3 kommer KANSKJE om 1 år....og det er i japan.....legg på minst 6mnd for pal utgaven.Skulle ikke forundre meg om vi i europa må vente til 2007.

:tease:

nei!!konsolen kommer til USA i 16 mars men til japan kommer den litt tidlegere vil jeg tippe :D

Endret av 0069
Lenke til kommentar
Det kommer til å friste å X-Box 360 i tilleg til PS3. Halo 3 kommer jo. :D

Kjøper xbox 360 bra for å spille Perfect Dark... Så seller jeg den med en gang etterpå :p

 

WTF? Kommer ikke Ps3 før om ett år? Og jeg som ryddet vekk PsTwo'n for å få plass :cry:

 

*Avlyse Ps3-shoppingturen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...