tigergutten Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har en druid level 36, og vurderer å respecce.. (bruker nesten ikke cat-form, og vil heller legge poengene over på å forbedre bear.. som dere forstår er jeg res/feral).. Spørsmålet mitt er om jeg trenger poeng på Natures focus? Er ikke ofte jeg blir avbrutt når jeg kaster spells (husker nesten ikke sist gang), og lurer på om jeg skal legge de tre poengene jeg har der over på noe annet.. eller om det er disse tre poengene (gir vel 36% sjanse for å unngå å bli avbrutt) som gjør at jeg sjeldent blir avbrudt.. Spiller forøvrig pve Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 eller om det er disse tre poengene (gir vel 36% sjanse for å unngå å bli avbrutt) som gjør at jeg sjeldent blir avbrudt..Spiller forøvrig pve Tror du har svaret ditt der, de 36% er gode å ha, surt å bli avbrutt og så dø pågrunn av 3 talentpoints. Siden du er PvE så gjør det kanskje ikke noe om du dør litt, mister DB,men ikke noe annet. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 3 talentpoints er da endel.. Men poenget mitt var vel heller om de tre poengene egentlig er vits i å ha... jeg har nå rundt 35% sjanse for å IKKE bli brutt. Selv kan jeg ikke huske sist gang jeg fikk interrupted ... og med 1/3 sjanse for å IKKE få brutt spell-castingen, så skulle jo egentlig 2/3 blitt brutt da... (når jeg blir angrepet under casting). Så jeg tror jeg flytter de poengene, snakket med noen i guilden, de mente at dette var unødvendig ved pve spilling, men kjekt å ha under pvp... så setter kanskje noen poeng der når jeg blir høyere level og det blir mer raiding. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er vel ikke snakk om at spellet blir helt avbrutt. Når du blir slått på mens du caster så kan du se på den baren som fyller seg opp fra venstre mot høyre på bunnen av skjermen. Når du blir slått så spretter den tilbake og det tar lengre tid før du får casta spellet. Med dette talentet så er det 35% sjangse for at den ikke spretter tilbake når du blir slått på. Er hvertfall sånn det fungerer med Improved Lesser Healing Wave (Shaman talent) og det er veldig kjekt og ha. Men den gir 75% sjangse da... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Ok, jeg forstod det som om den blir helt interrupted... men da er jeg mer med, for den spretter jo ofte et hakk tilbake.. (grunnen til at denne har lavere prosenter er fordi den gjelder på alle spells). Takker for svar Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (grunnen til at denne har lavere prosenter er fordi den gjelder på alle spells). *host* Begge. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Less chance to interrupt er ekstremt kjekt. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du har talentpoints i nature's focus fra før, og kan knapt huske sist gang du ble interruptet. Det tyder vel på at det er veldig nyttig å sette talentpoints der? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Du har talentpoints i nature's focus fra før, og kan knapt huske sist gang du ble interruptet. Det tyder vel på at det er veldig nyttig å sette talentpoints der? Mulig jeg er dårlig å forklare meg, eller du suger til å lese hva jeg skrev, forsøker igjen: jeg har 30 prosent sjanse for å ikke bli avbrutt... om jeg aldri opplever å bli avbrutt, så tipper jeg at de 30 prosentene ikke er grunnen (kan du prosentregning?). Etter x antall timer spilling vil det si at jeg skulle bli avbrutt masse om denne talent`en i det hele tatt skulle være nødvendig Men nå har jeg jo fått svar på at det ikke bare gjelder at spell`en blir HELT avbrutt, at det også omhandler om spell`en "hopper tilbake" et hakk i casting-prosessen... så da blir situasjonen en annen... for det skjer ofte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 interupted er forstyrret da, du blir forstyrret når den hopper tilbake Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 interupted er forstyrret da, du blir forstyrret når den hopper tilbake Faktisk er det "interruption" som betyr "avbrytelse" (siden du skulle være så firkantet må du iallefall si det rett) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men nå har jeg jo fått svar på at det ikke bare gjelder at spell`en blir HELT avbrutt, at det også omhandler om spell`en "hopper tilbake" et hakk i casting-prosessen... så da blir situasjonen en annen... for det skjer ofte Det gjelder ikke hvis den blir helt avbrutt heller, f.eks counterspell av mage.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du har talentpoints i nature's focus fra før, og kan knapt huske sist gang du ble interruptet. Det tyder vel på at det er veldig nyttig å sette talentpoints der? Mulig jeg er dårlig å forklare meg, eller du suger til å lese hva jeg skrev, forsøker igjen: jeg har 30 prosent sjanse for å ikke bli avbrutt... om jeg aldri opplever å bli avbrutt, så tipper jeg at de 30 prosentene ikke er grunnen (kan du prosentregning?). Etter x antall timer spilling vil det si at jeg skulle bli avbrutt masse om denne talent`en i det hele tatt skulle være nødvendig Men nå har jeg jo fått svar på at det ikke bare gjelder at spell`en blir HELT avbrutt, at det også omhandler om spell`en "hopper tilbake" et hakk i casting-prosessen... så da blir situasjonen en annen... for det skjer ofte Jeg tror ikke du har skjønt helt hva talentet går ut på jeg. Jeg har i hvert fall forstått talentet på en annen måte. Jeg mener Nature's Focus gir deg x% sjanse for ikke å blir interrupted mens du caster enten Healing Touch eller Regrowth spells når du mottar skade. Med andre ord, så er det x% sjanse for at "casting"-baren din ikke kommer til å hoppe tilbake når du caster en av de to spellsene om du mottar damage. Det er ikke snakk om at spellen blir avbrutt fullstendig. Correct me if I'm wrong. Vanlige angrep har ikke mulighet til å avbryte spellsene dine fullstendig, bare forsinke dem en del, og det er nettopp det dette talentet gjør; gir enn viss prosent sjanse for at ikke vanlige angrep skal forsinke castingen din. Lenke til kommentar
Jeanette_83 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Nature's focus påvirker bare healing touch og regrowth, ingen andre spells. Nytteverdien kommer vel an på hvor mye du soloer eller ei. Går du mye alene vil jeg anbefale deg å putte pointsene i nature's focus. Siden du er feral regner jeg med at du bruker bearform til å gjøre skade for så å gå ut i casterform for å heale, at du da har minimal sjanse til å bli avbrutt når du skal heale deg selv er jo en stor fordel. Hadde du spilt på en pvp server hadde det iallefall ikke vært tvil om at de hadde vært nyttige Endret 20. mai 2005 av Jeanette_83 Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Pug: jeg har jo allerede blitt forklart dette over, dessuten gjenntok jeg dette i den samme posten du quote`et.... så joda, jeg har forstått... men om du vil gjennta det hele enda en gang, så værsågod Jeanette_83: tror nok også disse poengene ville vært MYE viktigere om jeg spilte på pvp (var mye av grunnen til at jeg tok opp dette poenget). Er mest i bear-form når jeg sloss ja, og de gangene jeg skifter over for å heal`e (meg selv eller andre), så er det som regel essensielt at den blir kastet så fort som mulig takker for innspill... tror jeg i allefall lar de tre poengene stå (vurderer å plassere ut flere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå