Gå til innhold

Tele 2 - Champion - Leveringstid - erfaring?


Anbefalte innlegg

Hei,

Har bestilt Tele 2 champion abonnement med nytt nr. Noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar før man får abonnementet?

 

Er en del i Sverige, og ser at Tele 2 har samme pris der. Mulig jeg også flytter mitt primærnr når jeg får testet de ut litt. :)

 

Ser også at de har kommet med en kul tjeneste med ringoppsignaler.

 

Noen som har noen erfaring med dette?

 

Står på Tele2 at de har 3-4 ukers leveringstid på nye abonnement, kan noen som har bestilt på web bekrefte om dette er tilfelle?

 

For har hatt ADSL derfra for en stund tilbake, og det tok ikke på langt nær så lang tid som det sto før de leverte.

 

 

Hvordan er Tele 2 generelt? stabilitet på tjenester osv?

 

Takker for tilbakemelding. :)

 

Ha en fortsatt god 17 Mai!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det funker på samme måte som chess knock-out

Abonnementet har ikke noen månedsavgift, men du blir fakturert for minimum kr 69 i forbruk pr mnd.. Minimum ringepris menes det at en blir fakturert for kr 69,00, selv om forbruket er lavere enn dette. Som eks vil det si at har du forbruk på 5,00 vil du likevel få en faktura på kr 69,00. Ringer du eksempelvis for 70,00 vil faktura lyde på 70,00.
Lenke til kommentar

Vurderer også å gå over til Tele 2 Champion abb fra Telenor Privat +.

 

Men så lurte jeg på noen ting, har ikke tele2 mine sider opplegg, der hvor man kan se hvor mye man har ringt for og diverse ting...?

Har ikke klart å finne på siden dems foreløpig?

 

Er det mulig med Tele 2 og ringe med skjult nr(altså ikke hemmelig, men å sette i inst i mobilen og ringe skjult)??

Lenke til kommentar
Vurderer også å gå over til Tele 2 Champion abb fra Telenor Privat +.

 

Men så lurte jeg på noen ting, har ikke tele2 mine sider opplegg, der hvor man kan se hvor mye man har ringt for og diverse ting...?

Har ikke klart å finne på siden dems foreløpig?

 

Er det mulig med Tele 2 og ringe med skjult nr(altså ikke hemmelig, men å sette i inst i mobilen og ringe skjult)??

Er det seriøs ingen som kan svare på de spm over :blush:

Lenke til kommentar

Den 12. mai bestilte jeg ny mobil med Tele 2 Pluss (eller hva det nå heter - det til litt over 100 kroner i månedsavgift).

 

Ringte dagen etter og allerede da hadde dem fått bekreftet godkjent portering av mitt nummer. Det er dette som gjør at Moobi - selskapet de samarbeider med kan sende ut mobil.

 

I går mottok jeg sendingsbekreftelse fra Moobi og mobilen er nå i Oslo - på vei sørover til meg.

 

Samme dag som jeg ringte for å høre om nummeret var godkjent overflyttet fikk jeg beskjed om dato for når portering vil skje. Dette skjer ca. 14 dager etter bestilling.

 

Ved kontakt med Moobi har jeg kommet ganske kjapt gjennom og også ved telefonisk kontakt med Tele 2.

 

Ble kanskje litt knotete skrevet, men det illustrerer iallfall at så langt er jeg meget godt fornøyd med servicen de to selskapene har utført.

 

Til sist får jeg bare si adjø, Chess! :yes:

Lenke til kommentar
Vurderer også å gå over til Tele 2 Champion abb fra Telenor Privat +.

 

Men så lurte jeg på noen ting, har ikke tele2 mine sider opplegg, der hvor man kan se hvor mye man har ringt for og diverse ting...?

Har ikke klart å finne på siden dems foreløpig?

 

Er det mulig med Tele 2 og ringe med skjult nr(altså ikke hemmelig, men å sette i inst i mobilen og ringe skjult)??

Er det seriøs ingen som kan svare på de spm over :blush:

Ingen som vil svare på de spm for meg :(:(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har akkurat fått mitt Tele2 Champion. Gikk 2 uker fra jeg bestilte til porteringa skjedde. Jeg var nok litt uheldig da jeg ikke hadde fått det nye simkortet til den dagen portering var, men ringte dem, og fikk nyy i posten dagen etterpå.

 

Men prisene er jo vanvittig. Og har ingenting å utsette på tele2 i det hele tatt. Kjempeprodukt så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...