$k$ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg holder på å lage en liten film i flash, på scenen er alt som det skal men når den skal vises er lyd kavliteten elendig og musikken ligger liksom et hakk forran filmen slik at det ikke passer sammen i det heletatt.. så mine spørsmål er; Er det noen måte jeg kan forbedre lydkavliteten? Hvordan synkroniserer jeg lyden med filmen utenfor scenen? takk! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du vet det finnes egne forumer for flash på hw? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du vet det finnes egne forumer for flash på hw? Hvor? ...og til trådstarter: hva slags kvalitet har du valgt for lydklippet da? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 oj! unnskyld, men hvor er det? Bruker .mp3, høres helt fint ut på scenen men ikke når jeg eksporterer. takk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du vet det finnes egne forumer for flash på hw? Hvor? ...og til trådstarter: hva slags kvalitet har du valgt for lydklippet da? Et eget Flash-forum finnes nok ikke, men Visuell Kreativitet vil være et mye bedre sted å lete, for dette har lite med Web-design, HTML og CSS å gjøre.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 oj! unnskyld, men hvor er det? Bruker .mp3, høres helt fint ut på scenen men ikke når jeg eksporterer. takk! Hva slags innstillinger velger du når du eksporterer til *.swf da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tråden flyttes fra "Web-design, HTML og CSS" til "Visuell kreativitet". Jeg ser det er flere spørsmål om flash her så jeg tror responsen vil bi bedre her. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 takk takk! nå valgte jeg høyest innstilling på lyden og nå er lyden mye bedre! Men lyden kjører fortsatt litt fortere enn filmen, hva kan jeg gjøre for å synkronisere det bedre??? takk takk! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor mange fps har du valg da? Har du prøvd å eksperimentere med dette (før du evt. gjør andre ting)? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 hehe, er ikke så veldig god i flash så jeg har bare på 12fps og hvis jeg skifter på det nå må jeg jo gjøre alt på ny... er dette et normalt problem eller? takk Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har vært borti det, men da var det at treige maskiner hang etter hva gjaldt lyd/bilde. Men hva slags lyd er som henger etter? Sang/bakgrunnslyd eller en hover lyd på en knapp o.l.? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 det som er probelmet er at jeg lager ein film, jeg har lyden på et eget layer og selve filmen på mange andre. Jeg har laget det slik at det komme transaksjoner ( ??) slik at disse passer akkuratt med musikken. Og det ser egentli veldig dumt ut når musikken da kommer litt før.. lyden er en sang i bakgrunnen ja.. takk! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 det som er probelmet er at jeg lager ein film, jeg har lyden på et eget layer og selve filmen på mange andre. Jeg har laget det slik at det komme transaksjoner ( ??) slik at disse passer akkuratt med musikken. Og det ser egentli veldig dumt ut når musikken da kommer litt før.. lyden er en sang i bakgrunnen ja.. takk! Kanskje litt tungvindt...men du kan jo kutte mp3'en din og legge hver bit av sangen på sin egen layer? Altså at hver layer som inneholder noe spesielt får sin egen "bit" av sangen? Da vil jo alt stemme 100% siden lyd og bilde er på samme layer til enhver tid. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 hmm.. er ikke skker på hvordan du mente men jeg kuttet den opp og la delene som movieclip i layerene, men jeg har fortsatt samme problem... nå har jeg også studert litt og funnet ut at i begynnelsen er det helt fint og riktig det er bare i slutten den er anderledes.. :s andre forslag?? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå