Πεισιθάνατος Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen som har kjøpt seg "Used and abused", da? Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hardcore metal? Forøvrig så liker eg best The Jester Race selv... Soundtrack to your escape kan ikke defineres som death metal. Om ikke In Flames hadde sin historie som melodiøst death metal band, og STYE var debut plata deres, så ville det blitt definert som hardcore Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det nye er en blanding av nu metal, hard/modern rock og kanskje noen snev av melodisk death. Bra musikk er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen som vet om det er kommet i butikkene enda? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 De har nå gått ut og forandret album tittelen til "Come Clarity". Personlig liker jeg den tittelen bedre enn "Crawl Through Knifes". Info om det nye albumet, samt den endelige tracklisten kan du finne på InFlames.com Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 De har nå gått ut og forandret album tittelen til "Come Clarity". Personlig liker jeg den tittelen bedre enn "Crawl Through Knifes". Info om det nye albumet, samt den endelige tracklisten kan du finne på InFlames.com Glede seg!!!! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 http://www.metal-temple.com/news.asp?id=3017 According to Nuclear Blast Germany, Swedish metallers In Flames will now issue their eighth album, "Come Clarity", on February 6th, 2006. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er jo bare bra at de bruker tid på albumet Liker STYE svært godt selv og er et album som har blitt bedre og bedre. Har alle albumene utenom RtR som jeg synes er det svakeste de har laget, var på en måte en overgangsfase. Mine to favorittalbum av in flames (og mine to favorittalbum.) er Lunar Strain og Colony. Låter som In Flames, Upon an Oaken Throne og Coerced Coexistence er helt råe. Mitt klare favorittband egentlig og digger nesten alle låtene utenom et par på RtR. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har In Flames en sang ved navn "Flight Test", som høres ut som en boyband sang i blant? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har In Flames en sang ved navn "Flight Test", som høres ut som en boyband sang i blant? Ikke på noen av albumene i hvert fall heh Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har In Flames en sang ved navn "Flight Test", som høres ut som en boyband sang i blant? Neppe. Forøvrig så har jeg grådig lyst på "Used and Abused", skal bestille den så fort som mulig Likte forresten ikke det nye designet på www.inflames.com Endret 16. juli 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå