jke Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Noen som vet når det nye In Flames albumet Crawl Through Knives kommer? Har hørt noe om at det skulle komme snart Nytt fra In Flames og Children of Bodom det blir bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Du kan jo begynne med å sjekke sida til In Flames, da... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) In Flames Det står på siden. Finn det Endret 17. mai 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg kan jo legge til at 30.05. In Flames - Used and abused ... in live we trust BOX/2-CD/2-DVD kommer ut denne måneden, som skrevet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Blir det sånn som sist album? Noe dritt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Blir det sånn som sist album? Noe dritt? Det var ikke dritt. Det var bare nytt, friskt og utviklet. Lite som er værre enn slike band som har oppdaget at de har en formel som fanboysene deres elsker og bare ligger og dveler på den stilen i det uendelige.. In Flames har nok bare utviklet et ny stil, ikke alle vil like den, slik blir det alltid når man utvikler stilen sin. Men så vil noen nye like den. Selv så liker eg faktisk hele In Flames spekteret. 30.05. In Flames - Used and abused ... in live we trust BOX/2-CD/2-DVD LIVE! De gutta er kos på live! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Selv så liker eg faktisk hele In Flames spekteret. Samme her... In Flames har forøvrig tatt et solid grep om tredjeplassen på audioscrobbleren min i det siste... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Foretrekker faktisk det nyere materialet til In Flames jeg, så kommer nok til å skaffe den nye plata. Av det gamle de har laget kan jeg omtrent telle på en hånd de låtene jeg har likt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg foretrekker gammel In Flames. Whoracle er jo bare "the masterpiece" av albumer ever. Men nyere materiale er ikke så dårlig at det gjør noe egentlig Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg er ikke så veldig begeistret over In Flames, men hvis jeg skal peke ut ett album jeg synes er bedre enn de andre, må det bli Colony. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Synes Reroute To Remain er det beste albummet dems jeg. Gleder meg litt til dte nye Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 HVa slags musikk type spiller In flames? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 HVa slags musikk type spiller In flames? Melodic Death/ Gothenburg Lenke til kommentar
jke Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 "Next week we’ll start mixing in Tonteknink/Umeå and at the end of May the album is DONE." Burde det ikke ha vært her nå? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Albumet blir ikke nødvendigvis utgitt med en gang det er ferdig, husk at det må bla. trykkes opp og sånt.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Lunar Strain for the win. Bedre ble det aldri. (Og sier ikke med det at resten er dårlig. Sier bare at Lunar Strain er best) Edit: Gleder meg til det nye da. Endret 31. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg tror jeg gir meg over. Det har kommet/kommer album fra tre band jeg liker svææært godt: Dream Theater, System of a Down, og nå In flames. Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den nyeste plata var stengt tatt ikke noe særlig bra. Av hardcore metal, gjør grupper som slipknot, korn og andre jobben egentlig bedre. Selv om de tok en stor omvending med Reroute to remain, så er RtR av mye sterkere kvalitet enn Soundtrack to your Escape. I RtR så er det mye mer melodiøs death mixet inn i det nye hardcore soundet. RtR står for min del i dag som velplassert oppe med mine favoritt album. Men for at de skal klare å lage en like god plate som Colony, skal mye til. Coerced Coexistence inneholder vel det vakreste/tristeste refrenget som ekstrem metall kan by på!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hardcore metal? Forøvrig så liker eg best The Jester Race selv... Lenke til kommentar
jke Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Lunar Strain for the win. Bedre ble det aldri. (Og sier ikke med det at resten er dårlig. Sier bare at Lunar Strain er best) Edit: Gleder meg til det nye da. Jeg syns ikke lunar strain var spesielt bra. Jeg liker best Reroute to Remain. Syns det nyeste albumet var helt greit jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå