Royster Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nå er ikke jeg noen ekspert, men her er et enkelt tips eller to for å slippe at upload hastigheten kapper bjellene av dine 26 mbps download hastighet. 1. Legg inn en netlimiter, netlimter 1.31 f.eks. bruk en søkemotor for å finne programmet. 2. Når du starter et program som tar mye upload hastighet, åpne netlimiter og finn programmet som tar upload hastigheten. Sett Sperra i programmet på f.eks 163 k. (For å gi programmet maks speed uten å strupe din download hastighet) Jeg prøvde meg fram mens jeg lasta fra noen kjappe ftp servere og alt over 163k funka dårlig da upload strupa download. Men 163k eller litt lavere (hvis du laster opp en del fra andre programmer også) er greit. Man må prøve seg litt frem mens man måler at download ikke dropper i netlimiter. Med 163k som sperre fikk jeg full speed på download, lot jeg uploaden gå til over 170k fikk jeg Te*enor adsl hastigheter på download hehehe. Så vidt jeg vet er det sånn det er, og man må nok fin-instille litt for å få det til og balansere bra. NB! hvis du har en opsjon i programmet som bruker mye upload kalt: "use small send buffer" så aktiver denne også, det har så vidt jeg vet kun med det å gjøre at "upload ikke spiser av download" R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå