HMDS Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei, Nå er det bare skjermkortet igjen som bråker(Hercules Radeon9000 pro 128mb)..Hvordan fjerner jeg støyen fra det? Det er veldig lite plass rundt kortet, det står i en barebone(AOpen x-cube EA65-ila) God 17.mai forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 kjøp en ny vifte til den. God 17. Mai Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Har du vannkjøling så vil jeg anbefale deg til å kjøpe kjøleblokk til den eller så kan du satsepå en slik : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80DHP 100% støyFRI. edit: Test av denne kjøleren kan du finne her og her (de er på engelsk) Endret 17. mai 2005 av Zer0z Lenke til kommentar
HMDS Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 takker for svar, men problemet mitt er liten plass! får såvidt fingeren min mellom grafikkkort og kabinett(under at det ikke kortslutter ) Men lurer likevel, siden det er et gammelt skjermkort, om det finnes en passiv kjøleløsning der ute? eller finns det bare vifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå