BigJackW Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hipp, Hipp Hurra!!!! I dag er det 17.Mai. Hva skal du gjøre i dag? Hva har du gjort i dag? Tips til hva vi kan gjøre i dag. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg hadde planer om å slappe av Til nå har jeg bare sovet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal sitte i en trebåt nede ved havna på Lervik og se på toget. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har planer om å feire bursdagen min!! Egentlig bare slappe av, og nyte dagen!! Hipp, hipp, hurra for Norge! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har bare sovet og spilt litt Day of defeat til nå. Skal dra inn til byen senere idag, og håper på godt vær! Aldri gøyt i byen hvis det regner.. Btw. Grattis med dagen! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal se american history X, Das boot, Der Undergang og diverse filmer... Hvordan det, er det no spes med dagen? Nei, nå er det til byen, kjøpe is, pølser og se på damer late som om de bryr seg om at det er 100år siden svenskene dro vekk fra dette landet og etterlot all olja og sa lykke til TIL OSS! haha! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 stikke en tur og drikke noe pils og spise litt.....ellers blir det vel akkurat som en vanlig dag for meg... ot: hater å bli vekt av 17.mai toget som går rett ved siden av huset mitt! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nei, nå er det til byen, kjøpe is, pølser og se på damer late som om de bryr seg om at det er 100år siden svenskene dro vekk fra dette landet og etterlot all olja og sa lykke til TIL OSS! haha! :!: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Pleie fyllesyken, spise pølser/is/grillmat og se på borgertog. same procedure as last year.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Grilling, kos, dra til byen, grøftefylla. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Etter å ha vært på DJ Tiesto konsert i natt, er kroppen totalt vrak, så dagen brukes foran pc'n og tv'n for å komme til hektene igjen. Orker jeg, tar jeg en liten bytur i kveld ... Er greit å gjøre noe annet enn den vanlige tradisjonen en gang i mellom også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal grille sammen med noen kamerater*, se på film og drikke. *Disse kameratene spiller i korps, så det blir gøy å se hvordan kvelden utvikler seg etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tja. Jeg er småsyk for fjerde dagen på rad, og orker ikke å så mye. Har stort sett sovet til nå, spørs om jeg gidder å stikke til en venninne for å grille m.m. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har gjort: Stått opp, fått meg frukost, dusja og hatt på meg dress. Skal: Ut på bygdefest Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 sove og stappe i meg pinex Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sove! Heldigvis bur eg langt borte fra 17 mai tog og støyende objekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå