Gå til innhold

PS3 er nå offisiell


Anbefalte innlegg

Jeg driter i om DU skal ha ps3 eller xbox 360.. Alle med fornuften i behold, begynner å legge av litt penger NÅ slik at du/dere kan kjøpe begge 2:) da får man det beste fra 2 verdensdeler.

 

GLEDER MEG SOM EN UNGE:) Skal ha begge 2 jeg:)

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må man jo se an hvordan ting blir i praksis; CELL er jo relativt uprøvd teknologi, og med et par unntak har jo Sony kun vist frem teoretiske tall - endog en graf der de hevder å være over omtrent dobbelt så rask som neste generasjon Xbox og hele 27 GANGER raskere enn en PC-prosessor som kjører på 3,2Ghz...

 

Tror man skal ta disse tallene med et par spader salt.

 

Hvis PS3 skal lanseres 3-4 måneder etter Xbox360 så bør jo en del spill allerede være godt i gang og vi vil dermed allerede under E3 de nærmeste dagene se om de gruser alt annet. Jeg har mine tvil ;)

Lenke til kommentar
Nå må man jo se an hvordan ting blir i praksis; CELL er jo relativt uprøvd teknologi, og med et par unntak har jo Sony kun vist frem teoretiske tall - endog en graf der de hevder å være over omtrent dobbelt så rask som neste generasjon Xbox og hele 27 GANGER raskere enn en PC-prosessor som kjører på 3,2Ghz...

 

Tror man skal ta disse tallene med et par spader salt.

 

Hvis PS3 skal lanseres 3-4 måneder etter Xbox360 så bør jo en del spill allerede være godt i gang og vi vil dermed allerede under E3 de nærmeste dagene se om de gruser alt annet. Jeg har mine tvil ;)

Selfølgelig. Tviler på at grafikken på PS3 blir noe særlig bedre enn Xbox. Og dessuten, om den hadde vært det, regner med at ikke alle er blitt grafikkhorer over natta. Det visuelle på begge konsollene er jo så flott uansett. Gjenstår bare å lage bra spill nå.

Lenke til kommentar
Nå må man jo se an hvordan ting blir i praksis; CELL er jo relativt uprøvd teknologi, og med et par unntak har jo Sony kun vist frem teoretiske tall - endog en graf der de hevder å være over omtrent dobbelt så rask som neste generasjon Xbox og hele 27 GANGER raskere enn en PC-prosessor som kjører på 3,2Ghz...

 

Tror man skal ta disse tallene med et par spader salt.

 

Hvis PS3 skal lanseres 3-4 måneder etter Xbox360 så bør jo en del spill allerede være godt i gang og vi vil dermed allerede under E3 de nærmeste dagene se om de gruser alt annet. Jeg har mine tvil ;)

Selfølgelig. Tviler på at grafikken på PS3 blir noe særlig bedre enn Xbox. Og dessuten, om den hadde vært det, regner med at ikke alle er blitt grafikkhorer over natta. Det visuelle på begge konsollene er jo så flott uansett. Gjenstår bare å lage bra spill nå.

Enig. Nå er det opp til spillene. At de holder høy kvalitet.

Lenke til kommentar
hadde det vært 7x cell, kunne Xbox gått og lagt seg med en gang  hehe

 

Joda men X-Box 360 har en Cell på 3,2 GHZ med 3 uavhengige CPU enheter sammnlignet med PS3 sine 7 :cool: så X-Box 360 kan gå å legge seg, he he :p

Xbox har ikke en Cell proc :love: essor nei. Det er en Power PC prosessor fra IBM!

Lenke til kommentar
hadde det vært 7x cell, kunne Xbox gått og lagt seg med en gang  hehe

 

Joda men X-Box 360 har en Cell på 3,2 GHZ med 3 uavhengige CPU enheter sammnlignet med PS3 sine 7 :cool: så X-Box 360 kan gå å legge seg, he he :p

Xbox har ikke en Cell proc :love: essor nei. Det er en Power PC prosessor fra IBM!

Sorry my bad :p Fikk vist ikke med meg det. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...