Gå til innhold

PS3 er nå offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontrolleren var det eneste jeg hadde litt problemer med, men jeg virkelig elsker designet på resten av konsollen. Dette var mye bedre enn jeg hadde forhåpninger om faktisk.

Tror at så lenge kontrolleren er god å holde i så kan jeg alltids venne meg til den også. Du ser jo også at PS3 er i slekt med PS2. De er ikke så altfor ulike å se på...

Lenke til kommentar

Fy faen for noen spesifikasjoner, 3,2GHZ cell CPU med 7 uavhenige CPU enheter :w00t::dribble::thumbup::love: Designet er det heller ingenting å utsette for. Den kan jo spille av gamle nåværende standard) DVD, PSX, PS2 spill. Brenne ut Blue Ray disker osv. Trådløst nett, 7 håndkontråller kan kobles til osv videre mye finneser i forhåld til Xbox 360 så med all den respekten men dere fanboys av Xbox og 360 når den kommer, går glipp av mye snacks PS3 kontra PS3 :p PS3 eier :love:

 

 

PS3.JPG

 

EDIT:

Men kontrollen ser da i hel**** stygg ut. Kan godt jeg venner meg til den ettehvert da

 

Kontroll.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Men den er jo så shwær virker det som... Om den skal ha plass, må jeg jo bytte bort det gamle tv-bordet.

Nja den ser kanskje bitte litt breere og lengere enn en vanlig eldre modell av PS2 da. Kanskje er den breere og lenger for ca 5 cm på begge sidene i forhold til PS2 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...