Joachim_F Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Activision har nå kunngjort at Quake 4 også kommer til Xbox 360. I tillegg har de avdekket de første detaljene om Enemy Territory: Quake Wars, som ser ut til å ville konkurrere mot Battlefield-serien. Les mer Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Enemy Territory: Quake Wars.. Dette kan ikke slå feil, jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Fløtepudding Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja jøss, dette ser jo extremt bra ut, og denne Mega Texture teknologien til ID setter sikkert en stopper for alt gnålet om at DOOM3 motoren ikke greier store utendørs områder. Gleder meg! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir rått det her, men noen konkurrent til Battlefield-serien er det ikke. Quake-universet er noe helt annet enn Battlefield, noe som burde være meget innlysende. Tviler på at alle Battlefield-spillerne digger science-fiction. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Det er selvfølgelig snakk om spillsjanger (gameplay, ikke setting). Jeg synes forøvrig det ville være veldig merkelig om en som elsker BF ikke vil spille dette bare fordi det er sci-fi. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Mange Battlefield-fans, meg selv inkludert, digger det for det realistiske militære aspektet, med alt det hører med. Som sagt, dette er nok ingen konkurrent for Battlefield, dette er to spill som helt fint kan leve side ved side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det bryr ikke jeg meg om. Så lenge spillet har en underholdende en-spillerdel, og en fler-spillerdel så syntes jeg at det er gøy nok. Selvom personlig set så liker jeg best Delta Force på internett, kampene blir veldig ofte intense og harde. De med mest "guts" vinner. Men nå ser jo Enemy hva-det-nå-het veldig bra ut for øyeblikket. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har sett traileren for en stund siden. Ser jævlig fett ut, men da jeg så et close-up bilde av en fyr sitt ansikt, så det temmelig.... Overfladisk ut. Lignet ikke på DOOM-engine i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg