Snake Eater Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvis dere faktisk gidder å se gjennom hele pressekonferansen til Sony som ligger på gamespot, vil dere få info om at alle videoene er inngame. det var et helt sykt klipp fra Unreal 3 som var inngame. Dette beviste de ved å bruke kontrolleren til å snu rundt figurene og zome for så å bevege seg rundt i landskapet mens ting beveget seg. helt fantastisk. de viser også en sammenlikning av xbox 360 mot PS3. Skaff dere info før dere uttaler dere!!! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Se den filmen på 2 timer fra Gamespot så forstår du. Playstation 3 Xbox 360 *stappe råtten potet i munnen på trass* din bavian, jeg finner ikke den vidio som du snakker om, send OSS adressen! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 det var en stygg sak!! den kontrollen var ikke noe fin i allefall, noe av det kjedeligeste jeg har sett på design!! Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Selv om HD TV er lite utbredt akkurat nå så må man jo huske på at disse nye konsollene lever i 6-8 år før folk flest har råd til å kjøpe ny. Og allerede om 2-3 år vil HD-TV være såpass vanlig at det er lurt for PS3 og X-Box 360 å støtte det (jeg gleder meg iallefall til å spille Tekken 6 og Gran Turismo 5? på 42" HD plasma med skikkelig surround lyd ) . Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 ifølge tallene er PS3 sterkere (snakker om CPU) og graffiken er sterkere, vær så snill la oss slutte å snakke om hva er best og dårlig FØR vi har Prøvd BEGGE i virkeligheten! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) De viser også en sammenlikning av xbox 360 mot PS3. Skaff dere info før dere uttaler dere!!! Du må ha sett en helt annen presentasjon enn meg... Den eneste sammenligningen jeg så var et powerpoint-aktig stolpediagram basert på teoretisk ytelse. Tviler på at Sony har så veldig mange Xbox 360 tilgjengelig for å teste på... Apropos in-game så er det jo rart at de bruker uttrykk som ''this is what the next installment of killzone could look like on ps3''... Men vi får jo se om en dag eller to; er alt de viste frem spillbart så er de jo dumme hvis de ikke lar folk prøve det first hand på E3-messen. Endret 17. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) ifølge tallene er PS3 sterkere (snakker om CPU) og graffiken er sterkere, vær så snill la oss slutte å snakke om hva er best og dårlig FØR vi har Prøvd BEGGE i virkeligheten! Så setter vi strek der. Edit: Det harb ikkje noko med deg å gjere hproslan Endret 17. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hva er oppløsningen på dagens skjermer? (ps3 støtter 1080p(ixels), som jeg regner med er fra oppe i venstre hjørnet til nede i høyre hjørnet.) 1080p betyr 1920x1080 progressiv vanlige tv'er i dag er på 480i Opprinnelig oppløsning på våre TVèr i Eurpoa er 720 punkter * 576 interlaced bildelinjer, 480 i USA(ntsc). Jeg har til gode å se en plasma/lcd TV som har et 1920*1080 panel. Jeg har ikke sett noen enda. Det finnes kanskje noen få modeller ,men de er vel 60" og oppover. Jeg vet ikke helt årsaken til at de ikke velger høyere oppløsninger på flatskjermer for tv bruk. På monitorer for data ser vi 1920*1200 på 23" lcd skjermer. Dette kan kanskje ha med pris på paneler, eller at såpass høyoppløste skjermer ikke er så enkle å optimalisere for dagens tv standard. At PS3 støtter 1080p, hvor XBOX "bare" har støtte for 1080 interlaced, er et stort pluss for SONY. Men til syvende og sist må det også komme spill laget for denne stadarden. Jeg har enda ikke sett noen HDTV Ready tvèr med 1080p støtte. Men på en lcd skjerm, tegnes vel bilde proggesivt til slutt allikevel:), selv om det beste er om kilden leverer proggesiv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Vær vennlig å hold en saklig og høflig tone ovenfor hverandre. Jeg vil ikke at tråden skal bli noen flammekrig for da må den stenges. Vennligst ikke kommenter hproslan sine innlegg noe mer så det ikke skaper mer harme. Endret 17. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
M4c Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Verken Sony eller Microsoft har gitt detaljert informasjon om prosessorene, hverken CPU eller GPU, og ingen av dem har enda latt noen uavhengige titte på teknologien. Det vi vet hittil er pr-snakk fra markedsavdelingene, samt litt informasjon om Cell som Sony selv har sagt. Ingenting av dette er på noen som helst måte nok til å trekke en konklusjon om ytelsen på. Til de (dvs Macfan) som prøver å late som om de kan noe om Power-designet: dere vet jo ikke noe om prosessoren som befinner seg i maskinen. Det eneste MS har sagt, er at det er en Custom IBM Power CPU med tre kjerner. Hvis dere på død og liv skal synse, så i hvert fall gjør det klart at dette er synsing dratt ut av deres egen fantasi, i stedet for å late som om dere har kunnskap om noe dere ikke har. Oj, ble litt surt dette, var ikke meningen, ble bare litt irritert på alle som har uttalt seg så skråsikkert. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg hørte ps3 skulle ha 7 3,2 ghz cell cpu'er? ikke bare en, slik det står i artikkelen? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hva er oppløsningen på dagens skjermer? (ps3 støtter 1080p(ixels), som jeg regner med er fra oppe i venstre hjørnet til nede i høyre hjørnet.) 1080p betyr 1920x1080 progressiv vanlige tv'er i dag er på 480i Opprinnelig oppløsning på våre TVèr i Eurpoa er 720 punkter * 576 interlaced bildelinjer, 480 i USA(ntsc). Jeg har til gode å se en plasma/lcd TV som har et 1920*1080 panel. Jeg har ikke sett noen enda. Det finnes kanskje noen få modeller ,men de er vel 60" og oppover. 576i er det riktige her i europa ja. samsung har en 46" lcd som støtter 1080p http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/pr...TP468WX%252fXAA Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 PENT ! Alt jeg trenger å si. Bra jobba Sony Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 det var en stygg sak!! den kontrollen var ikke noe fin i allefall, noe av det kjedeligeste jeg har sett på design!! Mas på Design! Kan du være så snill å si meg noen ting som du ser på som spennende design messig? En annen løk sa tidligere at den ikke ville passe inn med resten av anlegget hans, men jeg synes denne ser ganske så lik ut som en helt vanlig DVD-spiller design messig.. HVA er PROBLEMET?!? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Folk har ulike meiningar og nokre er fanboys. Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 det er greit at sony ga ut en SONY PSP sån at man har noe og kgøre mens man venter.... på PS3 men pspen er så sjukt digg design. sellom ps3 har det. men en grunn får at ikke ps3 en har design sån at den ligner på en ufo. sån at det er litt fint å ha den i stuer og rundt forbi.... som x-box man kan ikke ha en ting i stua som lingner på apple.... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 designet var ok men jeg syns kontrolen til ps3 ser helt for jævlig kan ikke være mye digg å holde i den Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 nei kontrolen ser ut som en avansert *** leketøy får håpe at det går ann og bruke orginale kontrollene att de ikke er usb lissom Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 design messig mening: ingen kommentar skal ha: PS3 ps: håper de nye kontrollerne er like gode eller bedre enn de gamle til PS2 er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg