durabit Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ingen grunn til å være uhøflig mot alle de som gir deg gode svar på de råd du spør etter. Lenke til kommentar
dreden Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) freedns.afraid.org er best Endret 17. mai 2005 av dreden Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 freedns.afraid.org er best Jepp er gode, de har til og med støtte for Round Robin Lenke til kommentar
Marti Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Så fint du skriver med liten skrift da . Jeg skjønner ikke problemet med No-IP jeg. Fungerer helt toppers for meg. Endret 17. mai 2005 av Marti Lenke til kommentar
ProZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 http://www.dyndns.org/ Har lenge vært en enkelt og veldig grei løsning for meg ! registrert meg, lagt inn brukernavn og passord til dyndns i routeren... Videre trenger jeg ikke gjøre noe, bare bruke samme adresse hver gang - alltid oppdatert til enhver tid !! Ellers en annen tungvindt måte er å begge logge dere på irc og ta /dns nick på hverandre for å få ip-adressen til hverandre... men langt mer tungvindt i motsettning til å registrere seg på en DDNS tjeneste... Har man ikke ddns mulighet i routeren så fins det enkle små programmer som man kan kjøre i bakgrunn som oppdaterer slikt automatisk... er ikke dette aktuelt eller for tungvindt for deg så har posten en gammel tjeneste tilgjengelig, men da må du kjøpe inn endel konvolutter og frimerker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå