avlvl Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei alle sammen! Skal i nærmeste fremtid kjøpe nytt anlegg til bilen. Det er en 2003-modell (bilen) og jeg satser ikke alt på så voldsomt fin lyd (har -vanvittig- fin lyd på hybel). Her snakker vi altså trøkk, men jeg vil heller ikke dumpe lydkvaliteten (vil bare ikke betale så mye for den). Noen som har forslag? Mer info: -Alt av orginalt anlegg dumper jeg, og vil ikke "åpne" dørene for å skifte høytalere - Går for et par høytalere i hatteluken da. Er dette idiotisk? Forslag til høytalere? - Vil ha et monster av en sub der bake. Hva er fornuftig størrelse? Trenger ikke mer lyd enn jeg tåler å høre, for å si det sånn men vil sørge for at jeg får ristet innvollene kraftig.. Snakker vi 2 x 12'' ? - Fint om dere anbefaler forsterker om dere anbefaler høytalere og sub! - Bør man legge mye i dette? Kan betale godt, men slenger f.eks ikke på 5000.- ekstra for 5 % mer/bedre lyd Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 beklager, postet på feil forum. fant det under bil og motor, så denne kan stenges /slettes.. beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå