Tydeus Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Vel siden Eheim pumpa mi sa takk for seg... demonterte jeg hele settet og sjekka radiator som hadde stått i bunnen med 3 stk papstvifter uten filter.... Vel ser ut til at de har fungert som en stykk stor hybelkaninfelle Endret 17. mai 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Vinterisolert den ja! Men husk, det hjelper ikke med filter hvis de ikke blir rengjort Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 holder sikkert godt på varmen den der ja. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ta og støvsug rommet dit litt oftere du..... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Gjør faktisk reint 1 gang i uka...så er skremt selv. Kommer vel av at folk flyr ut og inn her og drar med seg stuff utenifra Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 er visst enkelte som sliter mer med støv enn andre ja. selv har jeg ikke rørt radiatoren på 1 år.. står uten filter.. finnes bare ørmså antydninger til støv Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det var jo ekstremt, men er vel ikke annet å forvente med rad i bunn og kabinettet står på gulvet uten støvfilter.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som har noen gode tips til hva man kan bruke som filter på raddisen da? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Noen som har noen gode tips til hva man kan bruke som filter på raddisen da? mor's strømpebukser, strekk dem godt Endret 18. mai 2005 av MagE Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har forsåvidt tenkt på strømpebukser, men når radiatoren er av litt større kaliber enn gjennomsnittet (bilradiator) blir det kanskje litt smått.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 er bare det at strømpebukser stoppe en hel del luft.. og du får dermed ikke den gjennomstrømmingen som du kanskje ønsker Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har forsåvidt tenkt på strømpebukser, men når radiatoren er av litt større kaliber enn gjennomsnittet (bilradiator) blir det kanskje litt smått.. Har du bilder av stasen? Jeg har også en bilradiator men den er uten vifter og ligger, ca 5cm over gulvet. Med kjøling på Barton 2500, ATI 9200 og NB er vanntemperaturen ca 6-7 grader over lufttemperaturen Hvis du deler en strømpebukse i to og strekker den godt ut så går den kanskje over en bilradiator. Her er forresten min radiator med en 12cm vifte som målestokk: Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som har noen gode tips til hva man kan bruke som filter på raddisen da? Et grovt støvsugerfilter (merk grovt) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som har noen gode tips til hva man kan bruke som filter på raddisen da? Skikkelige saker: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...&dok=173797.htm Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ser liksom ikke helt vitsen med støv filter på radiator.. Har min radiator i bunnen og den sammler støv så det hyler etter, men er jo ikke noe vits med støvfilter når radiatoren gjør jobben? Du må jo like mye rengjøre støvfiltret som radiatoren... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, sier jeg også. Du må jo rengjøre begge deler uansett. Dessuten blir det mer støy av viftefilter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå