Telcontar Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Noen som vet om Apacer pc2700 ddr minne er like oc-vennlig som Crucial pc2700 ddr minne? Grunnen til at jeg spør er at Crucial ikke har 512MB brikker. Telcontar Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Svaret er enkelt og greit: 6: 3.parts minne 5: "orginal" minne 4: Apacer 3: TwinMos 2: Crucial 1: Corsair Dette er etter min erfaring de mest brukte minne typene, rangert etter OC egenskaper.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 så twinmos er rangert høyere enn apacer i din mening? wow, jeg trodde det var et sånnt billig "dritt" merke :smile: Lenke til kommentar
Avatar- Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Apacer pleier å være ganske oc vennlig, selv om jeg ikke har testet akkurat pc2700 minnet, sdr133 minnet jeg hadde var i allefall knallbra. Ellers er jeg enig med rangeringen til oathunder, men jeg hadde skrevet Corsair/Samsung på 1. plass ... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 TwinMos har veldig bra kvalitet pä brikkene! En del bedre enn Apacer! Ganske oc-vennlige er de ogsä men litt dyrere enn Apacer brikker.. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Da gjør jeg lurt i å beholde min 256MB pc2700 Crucial brikke istedet for å bytte over til Apacer tenker jeg. Skal jo klokke opp en del så.. Telcontar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 wow, da er ble jeg ikke "screwa" på startit da jeg trodde jeg kjøpte "noname" ... :smile: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Ellers er jeg enig med rangeringen til oathunder, men jeg hadde skrevet Corsair/Samsung på 1. plass Tja, det er jo mange som mener at Corsair bruker enten Micron eller Samsung brikker, men allikevel oppnår høyere ytelse ved overklokking enn Samsung selv gjør, dette kommer av a Corsair er flinkere til å lage mikrochipene på minnebrikkene sine, samt at oppsettet på strømfordeling m.m. på brikken er bedre. Så jeg vil da si med sikkerhet at Corsair er det beste (med Samsung / evt. Micron på en GOD andreplass :smile:) Bruker Corsair derimot Micron minnebrikker, er saken en annen, da vil jeg muligens argumentere FOR at Samsung lager best minne... Hardware.no og Overklokking.no testet begge Corsair sin XMS2700-brikke, men de fant ikke ut hvilke minnebrukker som bruktes da heatspreaderen satt for hardt på, så skal man finne ut av det, må man nok rive og slite på ens egen Corsair brikke :razz: :razz: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Rive og slite i en Corsair brikke er ikke særlig aktuelt, særlig ikke med 512 Mb brikken til 2000 kr Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Nei det er akkurat det jeg mener... det er ingen som vil ty til det som må til for å finne ut hva slags brikker Corsair bruker i ramen sin :razz: :razz: Det er sikkert noen som har gjort det, eller det står svart på hvitt på Corsair sine nettsider, men jeg gidder ikke sjekke... de er jo best uansett, finnes ikke sidestykke :smile: :smile: Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Kjører 768MB DDR Twin Mos og har OC til 153X17 2,266@2,6 P4 og det går så det griner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå