Hanrek Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg oppdaget her forleden at mitt gf4 ti4200 var innsykt varmt. Jeg svidde fingra mine når jeg tok på det... Da fant jeg også ut at vifta sto stille. Jeg vet ikke hva som kan være galt heller, så jeg lurte på om noenher vet hva som kan være gæli? tror ikke det er veldig sunt at det er så varmt :S Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvis vifta ikke går er det vel ikke vanskelig å forstå at noe er galt? Kjøp en ny vifte så fort som mulig, eller så risikerer du at kortet blir ødelagt. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302946&cks=PRL kjøp den Lenke til kommentar
moray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Denne vil jeg anbefale. Kjøler lett et ti4200 uten vifte så slipper du støyen. Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 okey, bruker en svær nattbordsvifte imens. Tok av dekselett så den blåser rett inn, svir meg ikke av på ta på kortet lengre Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 alså 300 for kjøling er mye når kortet er verd 200 Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 skaffer meg ny pc snart (cpu ikke på lager) så dette blir herpe pc, men om jeg skaffer kjøling blir det vifta til 150 eller no Lenke til kommentar
moray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Enig i at den er dyr, men til gjengjeld får man eliminert en støykilde. Det er en kjøler man kan ta med seg til neste kort. Passer på det meste (sjekk Zalman for kompabilitet) Dog med en vifte på. Her er den litt billigere. Finnes sikkert haugevis av slike vifter blant forumbrukerne her, mange som har byttet disse vel fungerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå