Gå til innhold

Hvordan bruker dere Dreamweaver?

Anbefalte innlegg

Det er jo nettopp det du sitter å sier selv. Uten å kode alt selv blir siden elendig sier du jo, samme hvor bra siden er i brukervennlighet eller design. Ergo: trangsynt og lite tøyelig når det gjelder bra design som igjen viser at du ikke kan design og unnskylder deg unna med at siden skal være sånn og sånn for de og de. Men jeg tror de fleste uvitende web folk blåser lang masj i den perfekte koden din men heller klikker seg inn på en side med bra design. Thats life.

Eg har aldri sagt at det blir elendig uten å handkode!

Eg seier derimot at brukervennlighet aldri blir like god som handkoda ved bruk av en WYSIWYG-editor.

Slutt å trekke konklusjoner på den måten, og slutt å angrip meg personlig.

Dessuten - bygge opp under dine argumenter kanskje?

Det har komt fram svært tydelig etterkvert at du ikkje har vanvittig peiling på det du snakker om. Det å skrive fin kode blir faktisk viktigare og viktigare etterkvert som Internet utvikler seg og blir tilgjengelig på fleire medium.

Og dette har egentlig ingenting her å gjøre, så kan vi fortsette i webkafèen? Lokaltog har rapportert denne tråden, som var riktig av han - vi har ødelagt den heilt. Beklager dette, gi meg gjerne den advarselen eg fortjener.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har rett sånn er det bare!!!!!

take it or leave it!

anmeld bare du! voksen person fortstår jeg som må blande seg inn i andre sine duskusjoner, er du misunnelig fordi du ikke får være med på praten!

LENGE LEVE MEG OG MINE MENINGER.

kommunist tiden er forbi lille venn, frem med være meninger!

Lenke til kommentar
tror ikke du helt følger med, der var aldri meningen å dra inn slike sider som det her i dene diskusjonene, dårlig innlegg fra din side må jeg si!

her begynte det med personlige hjemmesider og punktum finale, det er om disse sidene jeg uttaler meg, design på sider som denne er en helt annen diskusjon.

Hvordan definerer du "personlige hjemmesider"? Er en blogg en personlig hjemmeside? Om ikke, hva er?

den linken til den siden du hadde var helt grusom alt for mye info på første side

den var rotete satt opp, man blir helt ør av at alt flyter sammen.

Om det er http://www.csszengarden.com/ du snakker om, så må jeg bare si meg uenig med deg - jeg liker den, og blir definitivt ikke ør av å se på den. Med andre ord - smaken er som baken. Bare fordi du mener noe betyr ikke at det er en mening som (heh) gir mening for alle andre folk i verden.

Det er heller ikke snakk om å følge en spesiell liste men det er den gyldene regel for en god , merk deg personlig side!

Du må være det mest trangsynte vesen jeg noensinne i mitt liv har støtt på!

hvis du ikke klarer å holde deg til en enkel regel, ja da må det jo være trist å være deg. eer heller ikke snakk om å følge noe saueflokk her, hva er egentlig ditt problem? :nei:

HALLO? Nå er det ikke jeg som prøver å skyve en eller annen "gylden regel" for funksjonaliteten for websider over på andre og samtidig påstå at alt annet er ubrukelig. Tror du må slå opp definisjonen på "trangsynt" i en ordliste før du uttaler deg mer.

Lenke til kommentar

stakkars lille ynkelige vesen!

tenk å henge seg slik opp i ting a!

du må ha et lite innholdsrikt liv som gidder å hisse deg opp over slike banale saker

men jeg har i allefall fått meg en god latter i dag! og mitt mål nådd da

jeg klarte å hisse på meg en slik tulling som deg!

Burn mother fucker, burn!

på gjennsyn dumme lille deg :dribble:

Lenke til kommentar

HAHAHA.

Du kan å skøye, du Laila! :) Dette er den sjukeste tråden jeg har lest på lenge.

dumosumolaila/konservert: Det er mye av dere i enkelte media/kommunikasjon-lærere. Folk som skal lære å lage websider med godt design på kort tid tenker gjerne i deres baner. Takk gud for at ikke alle media-lærere er som dere.

EDIT:

Litt rar formulering i den siste setningen der: Jeg vet ikke om dere er medialærere, men jeg synes det er bra at ikke alle medialærere kun oppmuntrer til en så feilaktig "design foran kode"-innstilling, som ikke fører noe godt i det hele tatt med seg.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

" rist på det dumme lille hodet ditt du"

pass så du ikke rister for hardt

så din få ynkelige hjerneceller faller ut.

forstår du ikke når folk håner å mobber deg

Digger HOME.no

må jo legge seg ut over alt slik at man får vist slike apekatter i bur som dere hvordan det skal gjøres.

og hva faen er galt med å legge ut en side på home?

dust være deg å ikke ta med seg en side som er gratis.....ha ha ha

hvem er narren nå! :nei:

Lenke til kommentar

vær forsiktig så du ikke rister vekk det lille du har av vett i hodet.

Home.no? Har eget domene men er ikke så korka i hodet og legger det ut her. Men jeg skal love deg at jeg slår deg ned i støvlene når det gjelder design. Er ikke flink til å tegne i illustrator og photoshop for ingenting!

"Oj jeg kan bruke filtere og gradient! Oj! Jeg er kul!" Dere suger verre enn et magesug over fartsdumpelen med bilen. Dere er så senka så det skraper i asfalten lang vei,

så ta de møkka designene deres og vær misunnelige. For jeg er kongen, jeg bestemmer.

Lenke til kommentar

lærer? nei jeg er en ung fristerinne på 29.

Et godt design på kort tid? hvem snakker om tid? Jeg bruker lang tid på mine design. Så det der kan du bare passe deg for! Det tar lang tid å designe noe bra. Er ikke som dere og plopper opp noen koder og grelle farger og tror dere er verdensmestere fordi dere har lagd et design som 1000 millioner andre har likt fordi dere ikke kan noe bedre.

Lenke til kommentar
lærer? nei jeg er en ung fristerinne på 29.

Et godt design på kort tid? hvem snakker om tid? Jeg bruker lang tid på mine design. Så det der kan du bare passe deg for! Det tar lang tid å designe noe bra. Er ikke som dere og plopper opp noen koder og grelle farger og tror dere er verdensmestere fordi dere har lagd et design som 1000 millioner andre har likt fordi dere ikke kan noe bedre.

Mulig jeg formulerte meg dårlig.

Jeg mente at det er en innstilling som jeg har inntrykk av at ofte forekommer hos folk som har lyst til å lære på kort tid. Altså kan design fra før, men har lyst til å lage websider uten å bruke altfor lang tid på selve læringsprosessen.

Lenke til kommentar

jatta jatta jatt!

lille videregående elev!

forrandre nok litt mening når du også blir tørr bak øra!

Jeg har flere store navn må min merittliste, jobber i et stort internasjonalt

design byrå, har kunn logget meg inn her for å se hva moderlandet har fostrett opp av nye konkurrenter, og nei jeg blir ikke redd for at noen skal ta fra meg jobben min. dere har tydeligvis nok å lære ennå. vi snakkes om en ti års tid når dere kanskje har lært litt.

Administrerende direktør

Laila Von Stekhhopf

Lenke til kommentar

tull nei!

slike er denne verden. det er et ondsinnet miljø så veit du det hvis du har tenkt deg i disse baner.

her bryr man seg ikke en dritt om man sårer noen med sine meninger, en må være skarpsynet, men du, jeg skal holde mine øyne opp for deg, kanskje jeg kommer å henter deg deg en dag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...