wilbur626 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg ønsker meg en HTPC, men vil prøve å unngå å gå på trynet allerede i innkjøpsfasen. Derfor lurer jeg ganske enkelt på om det finnes brukbare ferdigbygde HTPCer til salgs her til lands... BB Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvorfor kjøpe ferdigbygget? ALt du trenger er en helt vanlig PC. Helst med Pentium4 Denne fungerer jo fint : http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...uct=2122&cat=19 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Vil kjøpe ferdig bygd for å utnytte et tilbud gjennom jobben (gjelder komplett datamaskin, ikke komponenter). Tilbudet gir meg såpass mye rabatt at jeg vil prøve å få brukt det til noe fornuftig Har absolutt ikke noe imot å bygge selv, da jeg til daglig jobber som datatekniker/serviceelektroniker. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Da kjøper du ferdig da, viss det er en brukenes datamaskin til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det finnes vel noen ganske brukbare løsninger i sortimentet til bl.a. psdata, men prismessig kommer de dårlig ut. Vil anbefale deg å bygge selv, til tross for den avtalen du snakker om. Ellers har så vidt jeg vet HP en brukbar løsning, men personlig ville jeg aldri kjøpt fra noen av de store PC-leverandørene allâ IBM, HP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå