weliiiss3245 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 specs: dell dimension 8300 Cpu: p4 2,8 ghz med HT (800 fsb) Skjermkort: Radeon 9800 pro (agp 8x) ram: pc 3200 512mb Psu: 350w Cipset: intel canterwood I875p harddisk: 120gb 7200rpm Lydkort: audigy 2 zs Jeg har et dilemma, skal jeg selge denne pcen og kjøpe ny eller oppgradere? Jeg skal uansett kjøpe r520 når det kommer og er ganske sikker på at det skal selges som agp. Jeg bruker pcen for det meste til spill. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 har du pengene som trengs for å kjøpe pc så gjør det.. Hvis itje så oppgraderer du.. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ville ventet, r520 ventes på sensommern... Ved kjøp av dette kortet vil CPU, RAM evt bli flaskehals... Du må da kanskje kjøpe nytt hovedkort, (eller bør kanskje det) du kan da også kjøpe et hovedkort som støtter PCI-e. Å kjøpe et nytt skjermkort nå for å så kjøpe et nytt et til 4000 om 2 mnd er vel bortkastet penger? Hvis du klarer deg litt til med den pcen du har så burde vel det holde frem til sensommeren da du evt kan selge pcen eller bruke den som server eller delpc. -MortenGj Lenke til kommentar
colakork Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) kjøpe nytt skjerkort IGJEN om to mnd eller hva mente du? Sånn jeg tolket det hvertfall og R520 kommer IKKE om 2 mnd. Mer eller mindre til jul tenker jeg vi ser de deilige bejbsa i internett butikkhyllene her i norge. Og ellers en riktig så god dag til dere alle sammen! Hurra!!! Mvh Daniel Edit: Men herregud da klokka er da ikke 23:40!!!! 01:40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit2: Og til trådstarter, du har jo et kjempesystem! Ikke noe vits å blakke seg ut enda.. Min mening hvertfall. Endret 16. mai 2005 av colakork Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 mer minne går det vel ann å kjøpe, men hadde venta med noe mer enn det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå