royale Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 På den andre siden av øya ligger Jurrasic Park... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) JEG VET HVA SOM ER UNDER LUKER: ------------------------------------SPOILER---------------------------------------- -----------ikke les under her vis du ikke vil vite hva som er under luken---- *** *** *** *** *** *** *** Det er jo feil da, har du sett episoden? <skjulttekst>Det er bare en sykt lang kanal nedover i det uendelige så langt som vi fikk se... </skjulttekst> EDIT: istedenfor å lage noe sykt med mellomrom og lage rot i tråden, gjør som meg, skriv <skjulttekst> og sett inn [ color = F5F9FD ] (funker hvertfall på hw-skin som har den fargen til bakgrunn) Endret 29. mai 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 JEG VET HVA SOM ER UNDER LUKER: ------------------------------------SPOILER---------------------------------------- -----------ikke les under her vis du ikke vil vite hva som er under luken---- *** *** *** *** *** *** *** Det er jo feil da, har du sett episoden? <skjulttekst>Det er bare en sykt lang kanal nedover i det uendelige så langt som vi fikk se... </skjulttekst> EDIT: istedenfor å lage noe sykt med mellomrom og lage rot i tråden, gjør som meg, skriv <skjulttekst> og sett inn [ color = F5F9FD ] (funker hvertfall på hw-skin som har den fargen til bakgrunn) begge har jo rett da.. <skjulttekst>det er en sykt lang kanal med en noe ødelagt stige på</skjulttekst> genialt ex0n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 begge har jo rett da.. <skjulttekst>det er en sykt lang kanal med en noe ødelagt stige på</skjulttekst> genialt ex0n Jeg la vel bare ikke merke til stigen da Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 God damn for en slutt på sesong 1, nå håper jeg at de starter rett på sesong 2 neste uke. Starter på sesong 2 23. september. Takk for opplysningen, men er dette i USA eller på TVNorge? Spørs om det blir noe nytte i å laste ned US episodene for sesong 2 dersom de sendes likt som på TVNorge. Er i alle fall en genial slutt på sesongen siden vi fleste nå sitter og venter på neste sesong. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 God damn for en slutt på sesong 1, nå håper jeg at de starter rett på sesong 2 neste uke. Starter på sesong 2 23. september. Takk for opplysningen, men er dette i USA eller på TVNorge? Spørs om det blir noe nytte i å laste ned US episodene for sesong 2 dersom de sendes likt som på TVNorge. Er i alle fall en genial slutt på sesongen siden vi fleste nå sitter og venter på neste sesong. USA Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men om TVNorge er lure kan de jo prøve å få LOST så fort som mulig etter at det er vist i USA. Om de klarer å få det èn til to dager etterpå tror jeg de kan lokke til seg enda flere seere. Jeg for min del da ser det heller på TV enn å laste ned sansynligvis. Om ikke det er noe üüüber spennende som jeg _må_ ha svar på så fort som mulig. Men det er kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men om TVNorge er lure kan de jo prøve å få LOST så fort som mulig etter at det er vist i USA. Om de klarer å få det èn til to dager etterpå tror jeg de kan lokke til seg enda flere seere.Jeg for min del da ser det heller på TV enn å laste ned sansynligvis. Om ikke det er noe üüüber spennende som jeg _må_ ha svar på så fort som mulig. Men det er kanskje litt vanskelig? Det er for dyrt for TVN å få episodene noe tidligere enn de allerede gjør, derfor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men om TVNorge er lure kan de jo prøve å få LOST så fort som mulig etter at det er vist i USA. Om de klarer å få det èn til to dager etterpå tror jeg de kan lokke til seg enda flere seere.Jeg for min del da ser det heller på TV enn å laste ned sansynligvis. Om ikke det er noe üüüber spennende som jeg _må_ ha svar på så fort som mulig. Men det er kanskje litt vanskelig? Det er for dyrt for TVN å få episodene noe tidligere enn de allerede gjør, derfor. de snakka vel om å prøve å få det til 4uker etter at det starta i USA.. mener å ha hørt/lest det et sted Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 de snakka vel om å prøve å få det til 4uker etter at det starta i USA.. mener å ha hørt/lest det et sted Noe slikt ja. Jo tidligere de kjøper, jo dyrere er det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, det blir nok litt dyrt ja.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 MEn jo tidligere de kjøper det, desto flere seere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 MEn jo tidligere de kjøper det, desto flere seere Men de kan ikke ta mer penger enn de har. Dessuten så merker ikke "vanlige, dødelige" nordmenn noe av det, siden de ikke vet noe om hva som foregår i USA. Er bare vi "terrorister som rapper ulovlig materiale" som vet at TVN er tregere Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 I morgen på TVNorge så dør jo Boone, nesten så jeg ønsker at jeg ikke hadde lastet ned noen episoder for det er jo nå det begynner å bli spennende.. arg, jeg tror ikke jeg holder ut med å vente til September, tenk da på hvor lang tid det tar før TVNorge starter på sesong 2! Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 MEn jo tidligere de kjøper det, desto flere seere Men de kan ikke ta mer penger enn de har. Dessuten så merker ikke "vanlige, dødelige" nordmenn noe av det, siden de ikke vet noe om hva som foregår i USA. Er bare vi "terrorister som rapper ulovlig materiale" som vet at TVN er tregere lol.faktisk sant til de grader Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som vet hvor lost blir spilt inn? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som vet hvor lost blir spilt inn? Tja... Hawaii er det vel.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jepp! Det er et sted på Hawaii Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror det ligger et ark der det står "Eid" nedi der. Lenke til kommentar
mokka Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 de sprenger luka med sprengstoff som bli hentet fra "the black rock", som er båten te hu franske dama . og på luka står de samme tallene som hurley brukte te å vinne i lotto.....boone dør. han ungen blir kidnappet når de har kommet ut på sjøen av noen som kommer med båt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå