SGE7000 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Fin teori SGE7000 teori? det er da sant! så da den episoden litt før i dag EDIT: feilquoting Endret 20. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Fin teori SGE7000 teori? det er da sant! så da den episoden litt før i dag Jepp.. Vet du hva som skjer i sesong 2 da? Bush kommer på fløta og voldtar Walt om natten. Dessuten så finner vi ut at Ethan kommer som er robot tilbake og spiser barnet til Claire. Det blir også skikkelig storm så "the others" (som egentlig er den Svenske-Ambasade) blåser langt vekk. Dette er selfølgelig 120 år frem i tid, de har levd der i 120 år. Det er en spessiel kraft der som får menneske til å slutte å vokse eller bli eldre. Glemte forresten at Kate og Jack fikk 2 barn sammen, noe selfølgelig Jack tror. (Kate hadde egentlig ubeskyttet samleie med Charlie og Locke (trekant seff)) Endret 20. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ikke umulig nei hva med at vi like så godt oppretter en egen teori tråd? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nuvel, kan jo det.. Men altså det jeg skrev der oppe var bare ironisk (noe jeg virkelig håper dere skjønte ).. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nuvel, kan jo det.. Men altså det jeg skrev der oppe var bare ironisk (noe jeg virkelig håper dere skjønte ).. nei er det sant!!?? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 whaaaat? tok det der helt seriøst jeg nå! Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har nettopp sett de to siste episodene og sesongavslutningen.. vel, de fikk opp luka til slutt da og det var nok ingen ubåt God damn for en slutt på sesong 1, nå håper jeg at de starter rett på sesong 2 neste uke. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) kanskje det er en luke til et stort party rom, men mange halv-nakne damer Endret 26. mai 2005 av m-momr Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 det er et hemmelig lager hvor Hurley har alt flesket, som han holder seg fet på, i! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 det er et hemmelig lager hvor Hurley har alt flesket, som han holder seg fet på, i! høres sansynlig ut det ja :!: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 det er et hemmelig lager hvor Hurley har alt flesket, som han holder seg fet på, i! høres sansynlig ut det ja :!: klart! Som jeg har nevnt tidligere, er det nok for han å bare stå på hatchen, så åpnes den! *kanskje spoiler for tv-n folk* Grunnen til at den ikke åpnet med den trebuchet'en til boone og locke, var at hurley sto under og holdt den oppe, og så flytta seg når locke kom! Det skarpe lyset han så der var fra at hurley akkurat hadde sluppet en liten fjert, og så tent på en fyrstikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jippi, kjempemorsomt å gjøre narr at storvokste folk. Her snakker vi om LOST, ikke om "feite" folk. Hatchen er bare en sykt lang kanal som går langt nedover, det er alt vi får vite i denne sesongen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 SPOILER !! Hahaha, så nettopp sesongslutt episoden og jeg siterer meg selv fra tidligere: Var det ikke slik at det skal komme enda en sesong med Lost...det vil vel si at vi ikke får vite en dritt om hva som virkelig foregår og trolig heller ikke hva "den luka" er for noe. I beste fall kanskje siste episode slutter med at de klarer å åpne luka og kikker nedi. Hadde igrunn håpet på at det ikke skulle vise seg å være så forutsigbart men men... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vice: Var ikke _så_ vanskelig å skjønne Men er det kanskje ikke tid for å låse denne tråden også? Trossalt så ble den andre tråden låst og sesong 1 er ferdig så da er det ingen vits i å ha denne topicen lenger siden det er avslørt hva som er i luka/hatchen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vice: Var ikke _så_ vanskelig å skjønne Men er det kanskje ikke tid for å låse denne tråden også? Trossalt så ble den andre tråden låst og sesong 1 er ferdig så da er det ingen vits i å ha denne topicen lenger siden det er avslørt hva som er i luka/hatchen. Ikke for de stakkarene som ærlig følger med på tv-n... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Men er ikke denne tråden spoila ned uansett for dem som følger med på TVNorge? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen morsomme sider for de interesserte Lost-fans: Driveshaft's Hjemmeside Oceanic Airlines Og her er det VIRKELIG morsomme: Seteplasser på Flyet På denne siden, så kan du trykke på flysete-nummerene. Og hvis du trykker på tallene som er på "hatchen" og på vinnerloddet til han (uheldige), så blir du sendt videre til en "preview"! av sesong 2. Og det er mer knask hvis du trykker på selve setene (de små firkantene). Du får blant annet se hvem som satt hvor:) mye morsomt med denne serien gitt. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 JEG VET HVA SOM ER UNDER LUKER: ------------------------------------SPOILER---------------------------------------- -----------ikke les under her vis du ikke vil vite hva som er under luken---- Det er en halveis ødelagt stige, som leder ned til underjodren av øye Lenke til kommentar
W Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 God damn for en slutt på sesong 1, nå håper jeg at de starter rett på sesong 2 neste uke. Starter på sesong 2 23. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå